אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
באומן בר ריבנאי גרפו את מירב הפרסים בקקטוס הזהב 2015 צילום: ראובן שוורץ

באומן בר ריבנאי גרפו את מירב הפרסים בקקטוס הזהב 2015

התחרות של איגוד חברות הפרסום ואיגוד השיווק הישראלי התקיימה לאחר שנתיים של הפסקה. 95 עבודות פרסום הוגשו לתחרות, אך רק שלושה זכו בפרס הגדול - שניים לקח משרד באומן בר ואחד אדלר חומסקי

04.06.2015, 22:38 | אורנה יפת

משרד הפרסום באומן בר ריבנאי הוא הזוכה הגדול בתחרות השנתית של ענף הפרסום "קקטוס הזהב" 2015. המשרד גרף בסך הכל 26 פרסים - שניים מהם "קקטוס הזהב", 13 פרסי כסף ו-11 ארד. למקום השני הגיע משרד אדלר חומסקי עם 15 פרסים - אחד זהב, 7 כסף ו-7 ארד.

תחרות קקטוס הזהב 2015 התקיימה לאחר הפסקה של שנתיים בהפקה של איגוד חברות הפרסום ואיגוד השיווק הישראלי. באירוע השתתפו מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק של חברות שונות והוכרזו הזוכים בפרסי הקקטוס.

קראו עוד בכלכליסט

95 עבודות של משרדי הפרסום עלו לגמר. התחרות השנה הייתה דלה במיוחד בקקטוס זהב. שלושה קמפיינים בלבד גרפו קקטוס זהב: "ברנפלקס דנית בחוות בריאותא" של יונילוור ומשרד הפרסום באומן בר ריבנאי, "תראו מה שצבע יכול לעשות" של טמבור ומשרד הפרסום אדלר חומסקי&ורשבסקי ו"פורום משפחות שכולות אנחנו לא רוצים אתכם פה" של פורום המשפחות השקולות ובאומן בר ריבנאי.

לעומת מיעוט פרסי הזהב, חולקו בתחרות 41 פרסי קקטוס כסף ו- 45 פרסי קקטוס ארד. האירוע נערך בחסות "הבצפר" של איגוד חברות הפרסום, מגזין טיים תל אביב ומגזין את, זכיינית ערוץ 2 קשת ואאוטבריין - שעוסקת בתחום המלצות התוכן אשר הפיקה סרטון בהשתתפות בכירי תעשיית הפרסום שבו הם המליצו על מהלכי התוכן הנבחרים שלהם.

יורם באומן, צילום: ראובן שוורץ יורם באומן | צילום: ראובן שוורץ יורם באומן, צילום: ראובן שוורץ

אמיר גיא, יו"ר חברות איגוד הפרסום, ברך את הזוכים ואמר: "בניגוד לשנים עברו, כל קקטוס שהוענק הערב הוא קקטוס ראוי ומכובד. נגמרו הימים של חלוקת קקטוס זהב המונית לעבודות 'רפאים', 'יזומות' או קריאייטיב נטול לקוח. וכולי תקווה שכך יישאר".

אייל מליס, מנכ"ל תנובה ויו"ר איגוד השיווק הישראלי, ששב לקחת חלק בתחרות, הוסיף ואמר "שיתוף הפעולה עם איגוד הפרסום הינו מתבקש במטרה לקדם את העשייה השיווקית והפרסומית בישראל. איגוד השיווק מברך על חזרתה של תחרות הקקטוס במתכונתה החדשה, ועל ההזדמנות שלנו להוקיר את חשיבותו ותפקידו של הקריאייטיב ביצירת ההעדפה, ובבנייתם של מותגים".
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות