אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פיאט מציגה: דגם 500 - בגרסת שטח צילום: יצרן

פיאט מציגה: דגם 500 - בגרסת שטח

יבואנית פיאט הציגה את 500X, הצפויה להתחרות מול ניסאן ג'וק, רנו קפצ'ור ודומיהם. מחיר ההשקה של הדגם הבסיסי: 120 אלף שקל

10.06.2015, 13:07 | תומר הדר

סוכנות מכוניות לים התיכון, יבואנית פיאט מציגה היום את פיאט 500X, גרסת הכביש-שטח של פיאט 500. ה-500X צפויה להתחרות בין היתר מול ניסאן ג'וק, רנו קפצ'ור ודומיהם. ה-500X נחשפה לראשונה באוקטובר אשתקד בתערוכת הרכב בפריז וחולקת פלטפורמה עם פיאט גראנדה פונטו.

על פי נתוני פיאט, אורכה של ה-500X הוא 4.24 מטרים. לשם השוואה, אורכו של ניסאן ג'וק הוא 4.15 מטרים. ה-X500 תשווק בישראל כשהיא מצוידת במנוע בנזין בנפח 1.4 ליטרים, המפיק 140 כוחות סוס באמצעות מגדש טורבו ובמנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים, המפיק 110 כוחות סוס.

מחירו הרשמי של הדגם הבסיסי, המצויד במנוע בנפח 1.6 ליטרים ותיבת הילוכים ידנית יחל ב-122,900 שקל. בימים אלה נמכרת גרסה זו במחיר השקה של 120 אלף שקל. לצד הגרסה הבסיסית המצוידת במנוע בנפח 1.6 ליטרים מוצגת גם גרסה בכירה, המצוידת בחישוקי גלגלים בקוטר 17 אינץ'. מחיר הגרסה הבכירה: "POP STAR" הוא 128,900 שקל.

פיאט 500X מבפנים, צילום: יצרן פיאט 500X מבפנים | צילום: יצרן פיאט 500X מבפנים, צילום: יצרן

לצד הגרסה הבסיסית, מוצגת גם גרסת הטורבו הבכירה. מחיר גרסה זו, המצוידת במנוע ה-1.4 ליטרים ובתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים מתחיל ב-132,900 שקלים עבור הגרסה הבסיסית. מחיר הגרסה הבכירה ביותר, LOUNGE, המצוידת גם בחישוקי גלגלים בקוטר 18 אינטש וגם בבקרת אקלים מפוצלת מתחיל ב-154,900 שקלים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
יבואן חסר מעוף- פספוס תמחורי אדיר
מדובר על יבואן, המוכר כמויות זעומות עם מבחר מצומצם של דגמים ותפיסה צרכנית רווחת של בעיות אמינות וסחירות.יש לציין,שעקב מחדל שיווקי מתמשך, נלקח ממנו הזיכיון של קייה וראו עתה עם יבואן אחר,איך פורח המותג קייה. עתה סוף סוף יש לו במלאטי דגם מדליק, שעם תמחור נכון יכול לפרוח היטב במכירות אם יישמו ההמלצות הבאות: מחיר הדגם המאובזר, האוטומטי, מנוע 1.4 טורבו+5 שנים אחריות במחיר עד 120 אלש"ח!!!!!!!!!!! האם היבואן מסוגל לכך???????????ספק רב.....
פרופסור צרכני , תל אביב  |  12.06.15
1.
עד כמה אפשר עוד למתוח את המותג "500" ?
נכון ש"500" באיטלקית זה "צ'ינקווה-צ'נטו", וזו מילה שממש נשמעת נהדר, אבל איכשהוא ריבוי הדגמים הנושאים את השם, נראה כבר מוגזם. לפיאט ישנה היסטוריה של שיתופי פעולה עם יצרנים אחרים:- הפרוייקט המשותף עם סוזוקי שיצר ג'יפון 5 דלתות 4X4 בשם פיאט סיידיצי (16 באיטלקית) וסוזוקי SX4 נסתיים, אך בעוד סוזוקי החליפה את הדגם היוצא בסוזוקי S-CROSS (סוזוקי קרוסאובר) המצליחה, היתה צריכה פיאט לקדם ולייצר ג'יפון משלה, והפעם עשתה זאת בשילוב עם קרייזלר, במפעל משותף במלפי שבאיטליה, שמייצר את ה- 500X יחד עם אחיה התאום JEEP RENEGADE הקטן. נקווה רק שבסמל"ת ישכילו לייבא את ה-500X עם גיר אוטומטי רגיל, ולא עם הגיר הרובוטי DDCT עתיר התקלות....
משה יוגב , ראשון לציון  |  11.06.15