אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קריאייטיבי זה אפקטיבי: לשתות עם חיוך

קריאייטיבי זה אפקטיבי: לשתות עם חיוך

בקוקה־קולה גילו שבפרו לא נהוג לחייך בצילומי תעודות הזהות שלהם, בניגוד לארצות דרום אמריקה האחרות, אז הם החליטו לשנות את זה ותרמו להעלאת המכירות

11.06.2015, 10:22 | ניב חורש וזיו קורן

הלקוח: קוקה־קולה | משרד הפרסום: McCann Lima, פרו

לפרו ישנן כל הסיבות להיות מדינה שמחה: תרבות עשירה, מרחבי טבע ייחודיים וכלכלה שצומחת בכל שנה. ולמרות זאת, היא מדורגת שנה אחר שנה במקום נמוך במדרג האושר העולמי. קוקה־קולה, שהאסטרטגיה שלה היא לפזר שמחה בכל העולם, החליטה לעזור לתושבי פרו לשמוח.

בקוקה־קולה גילו שהפרואנים לא נוהגים לחייך בצילומי תעודות הזהות שלהם, בניגוד לארצות דרום אמריקה האחרות. כדי לשנות את התמונה הכריזו בקוקה־קולה על מהלך "HAPPY ID", שנתן לתושבי פרו הזדמנות להצטלם מחדש לתעודות הזהות - הפעם עם חיוך.

ברחבי עיר הבירה לימה הוצבו תאי צילום, שבהם המצלמות מופעלות בחיוך בלבד. בחנויות צילום פרטיות חילקו בקבוקי קוקה־קולה מתנה לכל מי שהצטלם עם חיוך. הפעילות קודמה באמצעות פרסומות בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט חוצות וגרמה לעשרות אלפי פרואנים להצטלם מחדש. בשלב השני כל מי שהיתה לו תמונה מחויכת זכה להנחה מיוחדת במגוון בתי עסק במדינה.

הקמפיין הקריאייטיבי של קוקה־קולה ביטא את רעיון המותג באופן מושלם, והעלה חיוך על פניו של כל מי שנתקל בו.

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

מתוך קמפיין קוקה קולה בפרו מתוך קמפיין קוקה קולה בפרו מתוך קמפיין קוקה קולה בפרו

השורה התחתונה:

 

  • 45 אלף תעודות זהות חדשות ומחויכות הופקו
  • שווי חשיפת המדיה מוערך ביותר מ־1.3 מיליון דולר

תגיות