אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קריאייטיבי זה אפקטיבי: מי ששותה מנווט

קריאייטיבי זה אפקטיבי: מי ששותה מנווט

הייניקן הוכיחה בקמפיין חדש בברזיל שהמשפט Open Your World אינו רק הסלוגן שלה, אלא גם עיקרון מנחה בחיי היומיום

21.06.2015, 08:19 | ניב חורש וזיו קורן

סאו פאולו שבברזיל היא אחד המקומות המתוירים ביותר בדרום אמריקה. מדובר בעיר שוקקת חיים, משופעת במקומות בילוי ועשירה בתרבות ובהיסטוריה. אבל ההתניידות בסאו פאולו היא סיוט עבור התיירים, ואפילו עבור התושבים. 19 מיליון תושבים, תחבורה ציבורית מיושנת והיעדר תכנון עירוני הופכים את חוויית השהות בעיר לקשה ומתישה.

קראו עוד בכלכליסט

הייניקן, מותג המקושר לחיי לילה, החליט להדק את החיבור בינו ובין עיר הבילויים של ברזיל, ולספק פתרון לבעיית ההתניידות בה, שיקל על אנשים להגיע בקלות לאירועים ולמקומות הכי חמים.

הייניקן פרס שילוט "חכם" במקומות פופולריים ברחבי העיר, ולכל שלט צורף חיבור WiFi ללא עלות. כל אדם שהתקרב לשלט הוזמן להתחבר לאינטרנט, לתייג בטוויטר #OPENSP ולקבל למכשיר הטלפון שלו מידע עדכני על מקומות בילוי ואירועים בסביבה הקרובה.

בזכות המהלך הצליחה הייניקן לחשוף תיירים ותושבים למגוון עשיר יותר של בילויים וחוויות, בדגש על מסיבות ואירועים ליליים. החברה הוכיחה שהמשפט Open Your World אינו רק הסלוגן שלה, אלא גם עיקרון מנחה בחיי היומיום. בשביל מאות האלפים שהשתתפו בפעילות הפכה סאו פאולו ממקום מבולגן ומאתגר לעיר נגישה, ידידותית ומהנה יותר.

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

תגיות