אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מועדון הצרכנות הוט בוחן את המחירים של סלקום ו-yes

מועדון הצרכנות הוט בוחן את המחירים של סלקום ו-yes

המועדון בחן הצעות גם ממיזם הטלוויזיה החדש Take, שמציע ממיר בעלות חד־פעמית של 549 שקל וללא תשלום חודשי. בסוף הבדיקה אחת החברות תיבחר לספק טלוויזיה רב־ערוצית עבור עמיתיו

22.06.2015, 08:50 | אופיר דור

מסימני התחרות בשוק הטלוויזיה: מועדון הצרכנות הוט מנהל משא ומתן עם סלקום ועם yes, שבסופו אחת החברות תיבחר לספק טלוויזיה רב־ערוצית עבור עמיתיו. "אני מאמין שעשרות אלפים מהעמיתים יצטרפו לספק שאיתו נחתום. בתוך חודשיים נגיע להסכם עם החברה שתציע לנו את המחיר הטוב ביותר", אמר מנכ"ל מועדון הוט יורי מרק.

המועדון בחן הצעות גם ממיזם הטלוויזיה החדש Take, שמציע ממיר בעלות חד־פעמית של 549 שקל וללא תשלום חודשי. כמו כן פנה המועדון לגולן טלקום, שהודיע השבוע כי הוא מתחיל בהרשמה מוקדמת לשירות טלוויזיה שיושק בעתיד. אולם מכיוון שהוא עדיין לא קבע מחיר ותאריך השקה לטלוויזיה, החליט מועדון הצרכנות להתמקד בשלב הזה בסלקום וב־yes.

אילוסטרציה, צילום: שאטרסטוק אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק אילוסטרציה, צילום: שאטרסטוק

לפני שנה וחצי הסתיים הסכם שיתוף הפעולה בין הוט לבין חברת הכבלים HOT, שבמסגרתו קיבלו עמיתי מועדון הצרכנות הוט הנחה של 10% על כל החבילות, ומאז לא סיפק המועדון הנחות בתחום הטלוויזיה הרב־ערוצית. במועדון הצרכנות הוט החליטו הפעם שלא לפנות לקבלת הצעות מ־HOT על רקע הסכסוך המשפטי שיש ביניהם בנוגע לדמיון בין שמות שני המותגים.

במועדון הצרכנות חברים 150 אלף משקי בית שלהם מוצעות הנחות במגוון בתי עסק. בתחום הסלולר משתף המועדון פעולה עם פלאפון.

תגיות