אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עמית משיח מונה למנכ"ל משרד הפרסום מקאן תל אביב

עמית משיח מונה למנכ"ל משרד הפרסום מקאן תל אביב

יחליף בתפקיד את ריצ'י האנטר; משיח כבר עבד במקאן בין השנים 2010-2004, אז שימש סמנכ"ל לקוחות בכיר

25.06.2015, 15:57 | אורנה יפת

למרות ההכחשות בשבועות האחרונים, כעת מתברר כי ריצ'י האנטר, מנכ"ל משרד הפרסום מקאן מוחלף על ידי עמית משיח. לפני כשבועיים פנה "כלכליסט" בבקשה לתגובה על כך שמשיח צפוי להחליף את האנטר בתפקיד המנכ"ל, ובתגובה הכחישו במשרד הפרסום את הדברים.

היום הוציאה החברה הודעה על כך שאילן שילוח, יו"ר מקאן, מינה את עמית משיח למנכ"ל משרד הפרסום. במסגרת "התוכנית האסטרטגית", כפי שהגדירה הקבוצה, האנטר ימשיך להוביל את הלקוחות האסטרטגיים ויתמקד בפיתוח הפעילות הבינלאומית של הקבוצה בתחום האינטרנט וההיי טק.

עמית משיח, המנכ"ל החדש של מקאן תל אביב עמית משיח, המנכ"ל החדש של מקאן תל אביב עמית משיח, המנכ"ל החדש של מקאן תל אביב

משיח עבד במקאן בין השנים 2010-2004, אז שימש סמנכ"ל לקוחות בכיר. בעברו שימש מנכ"ל של ADagoo ובתפקיד האחרון כ-CMO של Eyeview. חיזוק הקריאטיב והדיגיטל של סוכנות הפרסום בהובלתו של עמית משיח.

ריצ'י האנטר מסר בתגובה: "ההחלטה התקבלה רק אתמול בערב ברמת הקבוצה. הנהלת IPG העולמית אישרה אתמול את המינוי של משיח למנכ"ל".

במקאן הציבו יעדים אסטרטגיים של הגדלת היקף פעילות הקבוצה מיותר ממיליארד שקל כיום ל- 1.5 מיליארד שקל, הגדלת פעילות האינטרנט מ- 33% לכ-60% מהפעילות בתוך חמש שנים והגדלת הפעילות הבינלאומית מכ-200 מיליון שקל כיום ל-600-400 מיליון שקל שתהווה 33% מפעילות הקבוצה.

תגיות