אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קוקה-קולה הסירה ברמדאן את הלוגו על פחיות כדי להיאבק בדעות קדומות

קוקה-קולה הסירה ברמדאן את הלוגו על פחיות כדי להיאבק בדעות קדומות

הפחיות של ענקית המשקאות הקלים ששווקו למזה"ת אינן כוללות את התווית המוכרת "Coca-Cola" ובמקום זאת נכתב עליהן: "תוויות נועדו לפחיות, לא לאנשים"

08.07.2015, 13:05 | שירות כלכליסט

קוקה-קולה, ענקית המשקאות הקלים, הודיעה כי בחודש הרמדאן הפחיות במזרח התיכון לא יכללו את הלוגו שלה, במסגרת קמפיין חדש שנועד להילחם בדעות קדומות. חודש הרמדאן מסתיים ב-17 ביולי.

עיצוב הפחית כולל את הרקע האדום ואת הפס הגלי הכסוף המוכרים של קוקה-קולה, אך ללא הכיתוב "Coca-Cola". הפחית כן תכלול את הכיתוב: "תוויות נועדו לפחיות, לא לאנשים".

הכיתוב: "תוויות נועדו לפחיות, לא לאנשים" הכיתוב: "תוויות נועדו לפחיות, לא לאנשים" הכיתוב: "תוויות נועדו לפחיות, לא לאנשים"

בחברה פרסמו גם סרטון ביוטיוב, שמציג את התפיסות השגויות שנובעות מדעות קדומות. בסרטון, קבוצה של גברים ממוצאים שונים יושבים בחדר חשוך ומנסים לנחש את המראה אחד של השני, אך ברגע שהאורות נדלקים מגלים שטעו לגמרי.

"באמצעות הקמפיין הזה, קוקה-קולה מעודדת את העולם להסתכל בלי תוויות, ולפתוח את הלב ולראות דרך הלב", נכתב בהודעת החברה. "קוקה-קולה מסירה את התווית הידועה שלה במאמץ לקדם עולם בלי תוויות ודעות קדומות".

תגיות