אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת הכבלים טיים וורנר הטרידה לקוחה בטלפון ותפצה אותה ב-230 אלף ד'

חברת הכבלים טיים וורנר הטרידה לקוחה בטלפון ותפצה אותה ב-230 אלף ד'

שירות הטלפונים האוטומטי של החברה חייג ללקוחה מטקסס 153 פעמים בתוך שנה; לאחר שכל תחינותיה להפסקת המטרד לא נענו היא פנתה לביהמ"ש

09.07.2015, 15:14 | שירות כלכליסט

ענקית המדיה טיים וורנר נקנסה ב-229,500 דולר לאחר ששרות הטלפונים האוטומטי של החברה הטריד אחד מלקוחות החברה, ארסלי קינג, בחיוג חוזר 153 פעם בתוך פחות משנה.

קראו עוד בכלכליסט

מה שעוד יותר מוזר בכל הסיפור הוא שהחברה אפילו לא חיפשה את הלקוחה, אלא את הלקוחה שברשותו היה מספר הטלפון הזה לפניה. אולם אפילו לאחר הפצרות חוזרות ונשנות לחברה ושיחה בת 7 דקות עם אחד מנציגי השירות של טיים וורנר, שבהן הבהירה קינג שאינה בעלת הקו הקודמת, לואיז פרז, היא המשיכה לקבל שיחות מהחברה. ההטרדה הייתה כה עקבית עד כי אפילו לאחר שהגישה קינג תביעה משפטית נגד החברה במרץ 2014, עדיין קיבלה עוד 74 שיחות מהחברה.

השופט בתביעה זו לא התרשם יותר מידי מטיעוני ההגנה של טיים וורנר. החברה טענה שתחת חוק הגנת צרכני הטלפוניה היא אינה אשמה. השופט אמר ש"חברה אחראית" הייתה טורחת למצוא את לואיז פרז במקום להמשיך להתקשר לאותו המספר שוב ושוב. על כן ראה לנכון לקנוס את החברה ב-1,500 דולר לכל שיחה שעשתה לקינג ובסך הכול ב-229,500 דולר.

"המשיבה הטרידה את התובעת בשיחות אוטומטיות עד שהיא נאלצה לפנות לערוצים משפטיים כדי להפסיק את המטרד ואפילו אז לא הטריחה את עצמה טיים וורנר לעדכן את פרטי הלקוחה במערכת הטלפוניה האוטומטית", רשם השופט.

לא ידוע בינתיים אם מתכוונת טיים וורנר לערער על החלטת השופט.

הלקוחה התחננה לנציגי החברה כי יפסיקו להטריד אותה. ביהמ"ש קבע פיצוי של 1,500 דולר לכל שיחה, צילום: shuterstock הלקוחה התחננה לנציגי החברה כי יפסיקו להטריד אותה. ביהמ"ש קבע פיצוי של 1,500 דולר לכל שיחה | צילום: shuterstock הלקוחה התחננה לנציגי החברה כי יפסיקו להטריד אותה. ביהמ"ש קבע פיצוי של 1,500 דולר לכל שיחה, צילום: shuterstock

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות