אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אוהדים הצליחו להוריד את המחירים במזנוני בלומפילד צילום: אורן אהרוני

אוהדים הצליחו להוריד את המחירים במזנוני בלומפילד

קבוצות האוהדים הגיעו מול זכייני המזנונים באצטדיון בבלומפילד לסיכום, שלפיו תהיה הוזלה משמעותית במספר פריטים. האוהדים פנו לעיריית ת"א בדרישה להוריד את עלויות השכירות של המזנונים בתמורה להוזלת מחירי הפריטים במקום

20.07.2015, 21:47 | שירות כלכליסט

קבוצות האוהדים "אחים לסמל", "מכבי פנאתיקס" ו"כרטיס לכל כיס" הגיעו להישג מרשים עוד לפני תחילת העונה. האוהדים הגיעו לסיכום מול זכייני המזנונים באצטדיון בבלומפילד, שלפיו תהיה הוזלה משמעותית במספר פריטים (ירידה ממוצעת של 30% בפריטים כגון מים, בייגלה ופיתה עם חומוס).

קראו עוד בכלכליסט

אוהדים של מכבי ת"א, צילום: טל שחר אוהדים של מכבי ת"א | צילום: טל שחר אוהדים של מכבי ת"א, צילום: טל שחר

האוהדים גם העבירו בקשה רשמית לעיריית תל אביב-יפו להוריד את עלויות שכירות המזונים על כל הורדה אשר תהיה של מחירי המוצרים בהם. "למשל, אם הזכיין יקבל הורדה של 10% בעלויות , כל המחירים במזנון ירדו ב-10%" מסרו מהארגונים. "אנחנו מבטיחים לכם, שניתן את הכל כדי להגיע להורדה נוספת", נמסר בקבוצת הפייסבוק של "אחים לסמל" (אוהדי מכבי תל אביב).

ארגוני האוהדים הודיעו בתחילת השבוע כי הם יפעלו נגד המחירים במזנונים באצטדיון בלומפילד ודרשו "מחירים ידידותיים ללקוח" עבור חמישה מוצרי בסיס - מים, ארטיקים, סנדוויצ'ים, בייגלה וגרעינים. הם גם איימו בחרם, מה שכנראה הוביל להוזלה.

בשנה שעברה הארגונים הללו השיגו הצלחה משמעותית כשהצליחו להוריד את מחירי הכרטיסים. הם גם שלחו מכתב נוסף למנהלת ולבעלי הקבוצות לקדם את מתווה 50 השקלים לכרטיס שכל-כך הצליח בעונה החולפת."לא רוצים שחווית הספורט תקרע את כיסנו", נמסר מ"כיס לכל כיס".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות