אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קריאייטיבי זה אפקטיבי: הסכמה מתוקה

קריאייטיבי זה אפקטיבי: הסכמה מתוקה

בעזרת תובנה מדויקת הצליחה טיפ טופ להוכיח שהגלידה שלה יכולה לגרום לאנשים להיות חיוביים ולהשיג עלייה משמעותית במכירות בעונת הקיץ

29.07.2015, 10:16 | ניב חורש וזיו קורן

מחקרים מראים שאכילת גלידה משפיעה על המוח וגורמת לנו להרגיש טוב יותר ולהיות חיוביים יותר. התובנה הזאת התחברה נפלא למותג הגלידות הניו־זילנדי TIP TOP, שממוצב כמותג שמח ואופטימי, וגרמה לו ליצור מהלך שיווקי מקורי במיוחד.

הרעיון היה לגרום לאנשים שמסיימים לאכול גלידת TIP TOP ומרגישים טוב יותר לענות בחיוב לבקשות של חברים או קרובים שלהם. באתר המותג הוזמנו הגולשים להפנות בקשה לאדם מסוים, וזו תודפס על מקלות ארטיקים שיישלחו אישית אל הנמען - מהצעות נישואין לבת הזוג, דרך הזמנת חבר לצאת לשתות בירה ועד לבקשה מהשכנים לשמור על הכלב.

לאחר שהנמענים סיימו לאכול את הגלידה והרגישו "טיפ טופ", נחשפה בפניהם השאלה המודפסת על המקל. בהתאם לתובנה שהקמפיין התבסס עליה 97% מהם השיבו לבקשה בחיוב וחלקם הגדול גם שיתפו את החוויה שלהם באינטרנט. בתוך ימים ספורים הפך הקמפיין ויראלי והשיג יותר ממיליון שיתופים ברשתות החברתיות.

בעזרת תובנה מדויקת הצליחה טיפ טופ להוכיח שהגלידה שלה יכולה לגרום לאנשים להיות חיוביים ולהשיג עלייה משמעותית במכירות בעונת הקיץ.

הלקוח: גלידות טיפ טופ, ניו זילנד. משרד הפרסום: BBDO

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות