אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"ההבטחה" הגדולה של גט טקסי: זר פרחים גנרי בסרט נע לכל דורש צילום: אילן ספירא

"ההבטחה" הגדולה של גט טקסי: זר פרחים גנרי בסרט נע לכל דורש

שירות המשלוחים שהשיקה גט טקסי בקול תרועה מסתכם בינתיים בזרי ורדים לאזור מצומצם מאוד בימים ראשון עד חמישי בלבד

30.07.2015, 08:49 | אסף גלעד

לפני שלושה חודשים בדיוק הבטיח מייסד גט טקסי שחר וייסר כי בחודש יולי השנה יושק שירות הזמנות המוצרים החדש Gett בכל הערים שבהם היא פעילה: ערי ישראל, מוסקבה, סנט פטרסבורג, לונדון מנצ'סטר, ליברפול וניו יורק. אולם נכון לסוף יולי גט מאפשרת בארץ רק שירות הזמנת זר ורדים אחיד מרשת זר פור יו בתוך עשר דקות. לשם כך היא מריצה קטנועי משלוחים בין הימים ראשון עד חמישי בלבד, שמחזיקים בכל רגע נתון זרי ורדים למשלוחים בטווח של חצי קילומטר באזור מצומצם מאוד: מרכז וצפון תל אביב, אזור הבורסה ברמת גן וצפון גבעתיים.

ל"כלכליסט" אף נודע כי גט עושה שימוש בשליחים של חברת זיגזג על מנת לבצע את השילוח – לא בדיוק המודל המשוכלל שעליו דיברו בחברה.

קראו עוד בכלכליסט

בגט מבטיחים כי כבר בשבועות הקרובים תרחיב גט את היצע המוצרים, ובכל שבועיים תשיק מוצר חדש ובאזור אחר. בימים אלה בונה החברה מערך שליחויות פרטי בסגנון שמזכיר דווקא את המתחרה אובר. תחת הססמא 'כל אחד יכול להיות שליח', גט מגייסת שליחים עצמאיים עם קטנועים, כאלה המבקשים להשלים הכנסה בזמנם הפנוי ולעבוד מספר מוגבל של שעות ביום. עד כה נרשמו לשירות עשרת אלפים איש. כל אחד מהם יקבל בעתיד ארגז מבודד מלא בבורגרים, פיצות או סושי או קרטוני חלב, או כל מוצר שגט תחליט להשיק באותו השבוע, שייסעו מהזמנה להזמנה.

משרדי גט טקסי. "כל אחד יכול להיות שליח", צילום: אוראל כהן משרדי גט טקסי. "כל אחד יכול להיות שליח" | צילום: אוראל כהן משרדי גט טקסי. "כל אחד יכול להיות שליח", צילום: אוראל כהן

במקום מזון שמוכן לפי דרישה עם שליח שיוצא במיוחד אליו – עניין יקר וממושך, מדובר בצי של רכבים המסתובבים בעיר עם מנות מזון מוכנות ומחוממות בסרט נע לכל דורש. מאידך, גט נכנסת כאן למלכודת אליה נכנסה המתחרה שלה, אובר, שזכתה לביקורת בזכות יצירת מעמד חדש של עובדים עצמאיים שספקית העבודה המרכזית שלהם אינה מחויבת להם ולזכויותיהם.

בעבר סירב וייסר להתייחס לשאלה כיצד יספקו פיצה, המבורגר או זר פרחים לבית הלקוח בתוך עשר דקות. התשובות שסיפק היו עמומות למדי. תחילה נרמז שהשילוח יהיה על חשבון בית העסק, והובהר כי נהגי גט לא יהיו קשורים בכל מחיר לוורטיקל החדש. היה ברור כי החברה מספקת רק את המעטפת שבה העסקה מתבצעת: היא קובעת תפריט אחיד בתמחור אחיד, מספקת את האפליקציה, את בקרת איכות ואת פלטפורמת שירות הלקוחות.

תגיות

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
הם בפאניקה!
עושה רושם שהם בפאניקה, ככה זה שמגיעים לתקרת זכוכית מהר מהצפוי, השווי של החברה מנופח, ללא ספק יהיו זקוקים לסיבוב נוסף בקרוב, הבעיה היא שהסיבוב הבא יעשה לפי שווי נמוך מהשווי העכשווי ואם לא ידלל משמעותית. אם ירצה המזל, יעשו סיבוב מטורף, קשה לי לאמין, אבל חייבים להמשיך ולחשוב חיובי! הכיוון הכי טוב הנפקה מקומית...... צריך להוריד את הכובע ליזם שחר וייסר, לא מכיר אותו, אבל עושה רושם של יזם רציני מאד, בנה חברה גדולה בשוק מורכב.
ירון , תל אביב  |  01.08.15
9.
שטויות. סולעים יותר משהם מסוגלים. שירות מטופש לגמרי.
מי יאכל המבורגר ששליח הסתובב איתו שעות בארגז סגור? אחרי חצי שעה גג, כל הלחמניה רטובה מהרוטב והירקות מעוכים. פיצה? היא תיראה כמו סחבה ותרגיש כמו מסטיק אחרי יותר משעה. ואם אני רוצה המבורגר חריף? ללא מיונז? פיצה עם תוספת? לחברות האלה עלה השתן לראש. עשו מה שאתם טובים בו. לבצע משלוחים זה רעיון טוב, אבל לנסוע עם פרחים עייפים, המבורגר נרקב או פיצה מעוכה כל היום בתקווה שמישהו יזמין- זו בדיחה. הרי יהיה כאן פחת אדיר של מנות שילכו לפח כל שעה. מי המשוגע שיסכים שאוכל עם הלוגו שלו יגיע ככה ללקוחות. זה שירות שרק יפגע בשם של העסק המספק.
30.07.15
לכל התגובות