אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
נייס עקפה את התחזיות עם עלייה של 21% ברווח הנקי ברבעון השני צילום: עמית שעל

נייס עקפה את התחזיות עם עלייה של 21% ברווח הנקי ברבעון השני

הסתכם ב-43 מיליון דולר. ההכנסות ירדו בשיעור זניח ל-235 מיליון דולר אולם מדובר ברבעון שלא כולל את פעילות הסייבר שנמכרה

30.07.2015, 12:50 | ניר צליק

נייס, חברת התוכנות לתחום הבטחוני ולמרכזי שירות הלקוחות, סיימה את הרבעון השני עם הכנסות של 235 מיליון דולר - ירידה קלה לעומת הכנסות של 239 מיליון דולר ברבעון המקביל. עם זאת, הרבעון המקביל כלל גם את פעילות הסייבר שנמכרה, ובנטרול פעילות זו היו ההכנסות ברבעון המקביל 222 מיליון דולר, כך שלעומתן צמחו ההכנסות ב-6%.

קראו עוד בכלכליסט

הרווח הנקי המתואם של נייס הסתכם ב-43 מיליון דולר או 70 סנט, לעומת רווח מתואם של 35.4 מיליון דולר ברבעון המקביל. ציפיות השוק היו להכנסות של 233.7 מיליון דולר ורווח מתואם של 66 סנט, כך שהחברה עקפה את ציפיות השוק.

לרבעון הבא צפתה נייס הכנסות של 266-236 מיליון דולר ורווח מתואם של 74-68 סנט למניה. ציפיות השוק היו להכנסות של 246.6 מיליון דולר ורווח מתואם של 72 סנט למניה, כך שנייס סיפקה תחזית נמוכה במעט מציפיות השוק בשורה העליונה ובשורה התחתונה. עם זאת, החברה הותירה על כנה את התחזית לשנת 2015 כולה כך שלתחזית לרבעון השלישי אין משמעות יתרה.

משרדי חברת נייס ברעננה, צילום: יוקטן cc by משרדי חברת נייס ברעננה | צילום: יוקטן cc by משרדי חברת נייס ברעננה, צילום: יוקטן cc by

החברה צופה ב-2015 הכנסות של 985 מיליון דולר עד כמיליארד דולר, ורווח מתואם של 3.04-3.15 דולר למניה. ציפיות השוק הן להכנסות של 997 מיליון דולר ורווח מתואם של 3.06 דולר למניה כך שהחברה סיפקה תחזית רווח טובה מהצפוי. התחזית הקודמת של נייס עמדה על רווח של 3.21-3.1 דולרים למניה.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השני של 2015 היה 57 מיליון דולר. ברבעון השני 12.1 מיליון דולר שימשו לרכישה חוזרת של מניות ו-9.5 מיליון דולר לתשלום דיבידנד. נכון לסוף הרבעון, יתרות המזומנים ושווי המזומנים, וכן השקעות לטווח קצר וארוך הסתכמו ב-628.8 מיליון דולר, ללא חוב.

ברק עילם, מנכ"ל נייס, כתב כי "המפתח להצלחתנו היא האצת החדשנות והיכולת להביא את המוצרים לשוק במהירות וביעילות, תוך כדי מינוף החוזק האסטרטגי והמיצוב התחרותי שלנו, מובילות השוק והנכסים שלנו הכוללים את בסיס לקוחות, צוותי המכירות והמותג שלנו. עם תחילת המחצית השנייה של השנה, אנו ממשיכים לראות את ההזדמנויות העומדות בפנינו להמשך צמיחה ורווחיות, עם המשך יישום התוכנית האסטרטגית".

תגיות