אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סופר-מצלמה? מסך QHD? ה-OnePlus החדש לא צריך את כל זה צילום: twitter

מאקרו טכנולוגי

סופר-מצלמה? מסך QHD? ה-OnePlus החדש לא צריך את כל זה

בעוד המתחרות משיקות מכשירים יקרים מחומרים יקרים ונותנות להם מסכים עתירי רזולוציה, מוכיחה OnePlus שאפשר אחרת. הדור השני מכשיריה זכה לביקורות מהללות למרות שעל הנייר אין לו שום ייחוד. האם כל השאר סתם מאדירות פיצ'רים כדי שיוכלו למכור טלפונים ביוקר?

31.07.2015, 21:17 | ניצן סדן

שוק הסמארטפונים, כך מתברר יותר ויותר, תקוע מבחינה טכנולוגית, והיצרניות לא מצליחות להציג פריצת דרך רצינית כבר זמן מה.

קראו עוד בכלכליסט

הן מנסות לדחוף את המסכים באיכות QHD כדבר הנפלא החדש, אבל ההבדל בינם לבין ה-FHD הסטנדרטי לא באמת בולט והם גורמים למעבדי הטלפונים להתחמם; הן משלבות מצלמות של עשרות מגה-פיקסלים עד כדי טשטוש ההבדלים ביניהן; הן גורמות למכשירים להיראות עתידניים בעזרת אלומיניום וזכוכית, ועוד ועוד.

OnePlus 2, צילום: gizmodo OnePlus 2 | צילום: gizmodo OnePlus 2, צילום: gizmodo

OnePlus הסינית ראתה, פיהקה והלכה על משהו שונה לגמרי. החברה הקטנה, שפרצה ב-2014 עם טלפון באיכות מרשימה שעלה 300 דולר בלבד, השיקה השבוע דגם המשך שבמבט ראשון נראה חסר ייחוד. ל-OnePlus 2 יש סתם מסך FHD ולא QHD, מצלמה 13 מגה-פיקסל ולא 21 או 40, גוף מפלסטיק ומערכת הפעלה פשוטה.

ועדיין, אתרי הטכנולוגיה הגדולים בעולם שקיבלו אותו טענו שזה הטלפון הכי מדהים שנפל להם לידיים. למה? כי איכות ההרכבה, הביצועים והממשק פשוט מעולים, גם בלי איזה קילר-פיצ'ר. והמחיר נשאר חצי ממה שדורשים המתחרים: 330 דולר.

מה למדנו? שאפל, סמסונג והאחרות הרגילו אותנו לשלם יותר, ומתרצות זאת בפיצ'רים שלא באמת הופכים את המוצר שלהן לטוב מאחרים. אם עוד מישהו היה צריך הוכחה שלא צריך לקרוע את הכיס כדי ליהנות מכל מה שהופך סמארטפון לטוב באמת, OnePlus מספקת אותה במלוא תפארתה הפלסטיקית.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
גדולתו של סטיב ג'ובס היתה במכירת יוקרה להמונים
אבל כשטכנולוגיה מתפתחת, יוקרת האתמול היא גרוטאה מחר. מעט קונים מבינים זאת ומוכנים לוותר על חוויה של "יש לי טלפון יוקרתי, סימן שאני מוצלח". אבל אפילו מיעוט כזה הספיק ליצור "חור" ברווחיות סאמסונג (שלא לדבר על אפל) - ולפתוח הזדמנות ליצרנים המספקים תמורה מוחשית למחיר. מסקרן לראות: מה יעלה בגורלו של השילוב אפל-BMW בתחום הרכב? האם אנשים ישעבדו את עצמם עבור חווית-משתמש "יוקרתית", או יבינו איך עובדים עליהם?
01.08.15
לכל התגובות