אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המאמץ לטובת הלקוחות הצליח: ראיינאייר שוברת שיאים צילום: ויקיפדיה

המאמץ לטובת הלקוחות הצליח: ראיינאייר שוברת שיאים

לאחר מאמץ מרוכז לשפר את נוחות חוויית הטיסה הפכה חברת התעופה האירית לראשונה אי פעם שמטיסה למעלה מ-10.1 מיליון נוסעים בחודש אחד - עם תפוסת שיא של 95%. גם המניה הגיבה למאמצים: טסה בכמעט 100% בשנה האחרונה

05.08.2015, 13:52 | מיקי גרינפלד

חברת ראיינאייר (Ryanair) הפכה לחברת התעופה הראשונה אי פעם להטיס למעלה מ-10 מיליון נוסעים בחודש אחד. החברה האירית שמציינת 30 שנות פעילות הטיסה ביולי 10.1 לקוחות, עלייה של 11% בהשוואה ליולי של שנת 2014.  

קראו עוד בכלכליסט

תפוסת הנוסעים בטיסות שהוציאה החברה בחודש שעבר עמדה על 95% - רמת התפוסה החודשית הגבוהה ביותר שרשמה החברה אי פעם. ביולי אשתקד עמדה התפוסה על 91%כך על פי נתוני החברה שפורסמו היום (ד').

"רמות השיא במספר הלקוחות ובשיעור התפוסה הם תוצר של התעריפים הנמוכים שמציעה החברה, שיעור ההזמנות המוקדמות הגבוה וההצלחה של תוכנית חווית הלקוח שלנו", נאמר בהודעת החברה.

ראיינאייר הוציאה לדרך בשנה האחרונה השנה תוכנית כוללת לשיפור חוויית הלקוח. התוכנית כללה עד כה, בין היתר, חידוש המושבים בצי המטוסים, הקטנת מספר המושבים למטוס, הגדלת המרחב לרגליים, שיפור הארוחות, הרחבת המקום למטען נישא ושיפור לו"ז הטיסות באופן שיהפוך אותו לנוח יותר.

צעדים נוספים בתוכנית שצפויים לצאת לפועל בחודשים הקרובים יכללו שיפור הסביבה החזותית של פנים המטוסים, מדים חדשים ומעודכנים לצוות, ושיפור במערכת ההזמנות הממוחשבת – כולל שירותי האפליקציה.

ההצלחה של החברה באה לידי ביטוי בדיווחים המעודכנים שהוציאה החברה מתחילת השנה, ובכלל זה גידול של 16% במספר הנושאים ושל 25% ברבעון הראשון.

מניית רייאנאייר בלונדון רשמה מתחילת 2015 עלייה של 33% והיא אחת ממניות התעופה המצליחות בעולם בשנה האחרונה, עם זינוק של כמעט 93%.

 , צילום: בלומברג צילום: בלומברג  , צילום: בלומברג

תגיות