אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פייסבוק תאפשר לכם להגיד לחברות מה דעתכם על הפרסומות שלהן

פייסבוק תאפשר לכם להגיד לחברות מה דעתכם על הפרסומות שלהן

הרשת החברתית סבורה שהגולשים רוצים לתקשר עם עסקים כפי שהם מתקשרים עם חבריהם: היא תאפשר לחברות לשלוח אליכם הודעות ישירות ולכם - להגיד להן בדיוק מה אתם חושבים על הפרסומות שהן תקעו לכם בפיד, מתוך הפרסומות עצמן

06.08.2015, 11:37 | נמרוד צוק

פייסבוק מאיצה את הנסיונות שלה להרחיב את השימוש במסנג'ר בקרב עסקים, עם חבילת פיצ'רים חדשים ובראשם האפשרות לשלב כפתור "שלח הודעה" בחלק ממודעות הפרסומת באתר.

קראו עוד בכלכליסט

ההודעה תגיע למנהלי דף הפייסבוק של החברה, יחד עם קובץ שמראה בעקבות איזו מודעה הפניה בוצעה, ותאפשר להם להמשיך בשיחה פרטית עם המשתמש שפנה, שתתנהל כמו כל שיחת מסנג'ר אחרת. הפיצ'ר החדש זמין בשלב זה עבור מודעות מסוג Local Awareness, כאלו שמיועדות לעסקים שרוצים לפנות ללקוחות פוטנציאליים המצויים בקירבה גיאורפית, ורק לאלו שמופיעות פיד.

פייסבוק רוצה לקרב ביניכם ובין הלקוחות שלה פייסבוק רוצה לקרב ביניכם ובין הלקוחות שלה פייסבוק רוצה לקרב ביניכם ובין הלקוחות שלה

חידושים נוספים שהוכרזו במסגרת העדכון כוללים את אפשרות נוחה לענות למגיבים בעמוד באמצעות הודעה פרטית (ולא רק בתגובה פומבית כפי שהיה עד כה), דירוג אוטומטי של מידת היעילות של המענה והשירות שניתן למבקרים בעמודי פייסבוק עסקיים שיוצג למבקרים באיזור המידע הכללי של הדף, והרחבת הזמינות של פיצ'ר יצירת הודעות התגובה המוכנות מראש (שיצא לפני מספר שבועות בבטא מצומצמת) לכלל המשתמשים העסקיים. במקביל לכל אלו, יוכלו משתמשים פרטיים לבחור לחסום מראש את האפשרות לקבל פניות במסנג'ר מעסקים.

האפשרות לחזור למשתמשים שהגיבו בעמוד באמצעות הודעה פרטית מיועדת בעיקר לטיפול דיסקרטי בתלונות. בהודעה שהלקוח יקבל תיכלל הפניה אוטומטית לתגובה בעקבותיה התקבלה ההודעה, ובשרשור התגובות שבו הופיעה התגובה המקורית יופיע חיווי שמציין כי נציגי החברה פנו למגיב, כדי שהמגיבים האחרים ידעו כי הפניה מטופלת ושמנהלי הדף אינם מתעלמים מהתלונה.

מבחינת פייסבוק, אתם והעסקים חברים

פיצ'ר הדירוג האוטומטי כולל בשלב זה רק חיווי חיובי - המשפט "very responsive to messages" שיופיע לצג אייקון מיוחד, שניהם צבועים בירוק בולט. חיווי זה יופיע בדפים שעונים לפחות ל-90 אחוז מההודעות הפרטיות שנשלחות אליהם ועושים זאת תוך זמן של חמש דקות או פחות, בחישוב חציוני, שמתעדכן על פי הנתונים של השבוע האחרון. מנהלי העמודים יוכלו לראות נתוני המענה שלהם בכל מקרה, אבל בשלב זה החיווי הפומבי יוצג רק כאשר הוא עונה לקריטריונים אלו, ללא ציון במקרה של ביצועים פחות טובים.

"משתמשים רבים מעוניינים לתקשר עם עסקים באותו האופן בו הם מתקשרים עם חבריהם. מעל מיליארד אנשים מבקרים בכל חודש בדפי פייסבוק עסקיים בחיפוש מידע, והכלים החדשים שאנו מציגים היום יסייעו להם לקבל אותו", כתבה פייסבוק בפוסט שסקר את החידושים.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות