אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ישראכרט תחל לגבות כסף עבור שירות הודעות ב-SMS

ישראכרט תחל לגבות כסף עבור שירות הודעות ב-SMS

חברת כרטיסי האשראי הודיעה כי תחל לגבות 4 שקלים לחודש עבור קבלת מידע במסרון. עד כה ניתן השירות ללא תשלום

10.08.2015, 10:04 | תומר ורון
חברת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל, ישראכרט, פנתה בימים האחרונים ללקוחותיה הרשומים לשירות SMS והודיעה כי החל מחודש ספטמבר תחל לגבות עמלה של 4 שקלים לחודש עבור שירות.

קראו עוד בכלכליסט

כרטיס אשראי ישראכרט, צילום: גלעד קוולרצ כרטיס אשראי ישראכרט | צילום: גלעד קוולרצ'יק כרטיס אשראי ישראכרט, צילום: גלעד קוולרצ

"אנו מתכבדים להודיעך כי החל ממועד החיוב שיחול בחודש ספטמבר 2015 תיגבה עמלה בסכום של 4 שקלים בחודש עבור קבלת מידע בתקשורת לבקשת הלקוח אליו הנך מצורף", נכתב בהודעה של ישראכרט ללקוחות.

לקוחות של החברה שנרשמו בעבר לשירות כועסים על הדרך בה החברה בחרה לצאת למהלך: שירות שניתן עד כה ללא עלות כספית יעלה מחודש הבא 4 שקלים לחודש אלא אם כן הלקוח יישלח דואר אלקטרוני ובו יבקש להסיר את השירות. כלומר ברירת המחדל היא השתת העמלה אלא אם כן הלקוח יגיב לשינוי המדיניות שננקט על ידי החברה. בישראכרט הוסיפו בעקבות הביקורת גם מוקד טלפוני אוטומטי לביטול העמלה.

ישראכרט היא החברה הבת של בנק הפועלים ומחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר בשוק כרטיסי האשראי. החברה סיימה את שנת 2014 עם הכנסות כוללות של 1.8 מיליארד שקל ורווח נקי של 298 מיליון שקל.

בחודשים האחרונים חשף "כלכליסט" את אופן העלאת העמלות שגובות חברות כרטיסי האשראי מבתי העסק שכן ההודעה על העלאת העמלה נעשית כחלק מדף החיוב החודשי באותיות קטנות ובניסוחים מעורפלים ולא תמיד ברורים.

מישראכרט נמסר בתגובה: "שירות הפרימיום הכולל מידע ומעקב אחר עיסקאות שבוצעו בכרטיס, באמצעות מסרונים, ניתן חינם ללקוחות החברה שנרשמו לשירות המיוחד והחברה נשאה, עד כה, בעלויות הגבוהות של השירות. החל מה-1 בספטמבר החברה תחל לגבות 4 שקלים בלבד ללקוח, לכל כרטיסיו, עבור שרותי ערך מוסף לשליטה ומעקב אחרי כרטיס האשראי. בדרך זו מסייעת ישראכרט ללקוחותיה לעקוב ולנהל את הוצאותיהם.

יודגש כי לא יגבה כל תשלום עבור מסרונים הכוללים מידע שיווקי או תפעולי. לקוחות אשר יבחרו יוכלו להתנתק מהשירות בכל רגע נתון במייל או בכוכבית 6272 בהסרה עצמית ללא צורך בהמתנה לנציג. לקוחות אמריקן אקספרס לא ישלמו העמלה. בנוסף לקוחות שירשמו לקבלת הפירוט החודשי במייל, במקום בדואר רגיל, יקבלו את שירות השליטה והמעקב חינם למשך חצי שנה" .

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

48 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

48.
ניחא השירות היה עובד
התקשרתי לישראכרט ושאלתי לאחר שווידאתי שהשיחה מוקלטת שהשירות כולל את כלל החיובים בכרטיס, התשובה שקיבלתי היתה ואני מצטט ״החל מחיוב 0״, אני הבנתי מהתשובה שכל חיוב שיתבצע בכרטיס יוביל לקבלת sms. ביצעתי כבר באותו יום מספר חיובים כדי לנסות שהשירות עובד אך הפלא ופלא, לא הגיע שום sms... כשהתקשרתי לברר מדוע לא מגיעים smsים לאחר שמתבצע חיוב נאמר לי (שוב בשיחה מוקלטת) שלא על כל חיוב אקבל sms.... רק לציין, כשגרתי בארה״ב לפני 6 שנים השירות הזה היה סטנדרט לכל כרטיס ולכל בנק וממש לא גבו על זה תשלום, לא לדבר על כך שהוא עבד גם אם ביצעתי חיוב של כמה סנטים בודדים, פשוט מאכזב..
ניסן , ראשון לציון  |  10.08.15
לכל התגובות