צילום: איי פי
אולימפיאדות 2018 ו-2020 יכניסו לפחות 10 מיליארד דולר לוועד האולימפי הבינלאומי
תוכנית הספונסרשיפ הראשית של האולימפיאדה (TOP) עשויה לייצר הכנסות של 2 מיליארד דולר במחזור האולימפי הבא – כפול ההכנסות מהמחזור הנוכחי הנמשך ארבע שנים ומסתיים לאחר אולימפיאדת ריו ב-2016
10.08.2015, 14:19 | שירות כלכליסט
תוכנית הספונסרשיפ הראשית של האולימפיאדה (TOP) עשויה לייצר הכנסות של 2 מיליארד דולר במחזור האולימפי הבא - כפול ההכנסות מהמחזור הנוכחי הנמשך ארבע שנים ומסתיים לאחר אולימפיאדת ריו ב-2016.
קראו עוד בכלכליסט
"אם הדברים ילכו כשורה, נוכל להגיע ליעד עבור 2024 כבר ב-2020", מסר טימו לומה, האחראי בוועד האולימפי הבינלאומי על שירותי הטלוויזיה והשיווק.
באוקטובר דיווחו ב- insidethegames כי בוועד האולימפי קבעו יעד של 2 מיליארד דולר בהכנסות מתכנית הספונסרשייפ על 2024. המחזור האולימפי שמסתיים בריו מהווה את הפעם הראשונה שתכנית הספונסרשיפ תורמת מעל 1 מיליארד דולר במזומן ובתמורה לשירותים וסחורות לוועד האולימפי. במקביל, ערוץ המדיה האולימפי החדש יכול לאפשר לספונסריות המרכזיות להשיג חשיפה נוספת עבור ההשקעה שלהן, ולשכנע אותן ששווה לשלם יותר כדי להישאר חלק מהתכנית גם בעתיד.התכנית צמחה בצורה משמעותית מאז החלה במחזור 1985-1988, אז הכניסה לוועד האולימפי 96 מיליון דולר. לשם השוואה, עבור המחזור של 2009-2012, השווי שלה כבר עמד על 950 מיליון דולר.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה