אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הוול סטריט ג'ורנל פונה למפרסמים הישראלים צילום: בלומברג

הוול סטריט ג'ורנל פונה למפרסמים הישראלים

העיתון הכלכלי הנחשב חתם על שיתוף פעולה עם משרד רובינס-שטינמץ שינהל את הפעילות המסחרית שלו בישראל

11.08.2015, 15:43 | אופיר דור

עיתון הוול סטריט ג'ונרל מחפש מפרסמים ישראלים שירכשו תוכן שיווקי ומודעות פרסום. תאגיד התקשורת הבינלאומי Dow Jones, המוציא לאור של הג'ורנל ועיתונים נוספים, חתם לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עם משרד יחסי הציבור והייעוץ האסטרטגי רובינס-שטינמץ שייצג אותו בכל הנושאים המסחריים בישראלים.

הוול סטריט הינו העיתון בעל התפוצה היומית הגדולה ביותר בארה"ב ומהעיתונים הכלכליים החשובים בעולם. אתרי האינטרנט של העיתון רושם 53 מיליון צפיות חודשיות של 39.5 מיליון קוראים מכל העולם. 16 מיליון מהקוראים מגיעים מארה"ב, 11 מיליון מאירופה, 10 מיליון מיפן ו-8 מיליון מסין.

מהעיתונים הכלכליים החשובים בעולם, צילום: בלומברג מהעיתונים הכלכליים החשובים בעולם | צילום: בלומברג מהעיתונים הכלכליים החשובים בעולם, צילום: בלומברג

Dow Jones מוציא בין השאר גם את BARRON'S, שבועון אמריקאי בנושאים פיננסיים, Mansion Global, אתר העוסק בנדל"ן יוקרה ברחבי העולם, ואת All Things Digital, בלוג הסטארט-אפים הנחשב. בסך הכל מעסיקה החברה, השייכת לתאגיד ניוז קורפ שבשליטת רופרט מרדוק ומשפחתו, כ-2,000 עיתונאים ביותר מ-50 מדינות.

לדברי צביקה רובינס, מנכ"ל משותף במשרד רובינס-שטינמץ, "הפרסום בוול סטריט יכול לקסום לשורה של ארגונים ממשלתיים שיש להם אינטרסים בינלאומיים כמו משרד התיירות שירצה לפרסם את ישראל לקהל ממוקד מאוד, משרד הכלכלה, שמריץ קמפיינים להשקעה בישראל, או אפילו משרד החקלאות. גם חברות עם לקוחות בחו"ל יכולות להתעניין בפרסום בעיתון ואפילו מיזמי נדל"ן שמחפשים לקוחות לדירות יוקרה".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות