מליסרון שיפרה את ה-NOI ותחלק דיבידנד של 50 מיליון שקל
ה-NOI של חברת הקניונים של משפחת עופר גדל ב-3.4% ועמד על 257 מיליון שקל. הרווח הנקי צלל ב-40% בגלל שערוכי נדל"ן גבוהים יותר ברבעון המקביל
חברת הקניונים מליסרון, בשליטתה של משפחת עופר, סיימה את הרבעון השני של 2015 עם הכנסות של 311 מיליון שקל, ירידה של פחות מ-1% בהשוואה לרבעון המקביל. הירידה בהכנסות היא כתוצאה ממכירת קניון הדר וקניון נהריה שהניבו הכנסות של 16 מיליון שקל ברבעון המקביל.
קראו עוד בכלכליסט
ה-NOI של מליסרון ברבעון השני גדל ב-3.4% בהשוואה לרבעון המקביל והסתכם ב-257 מיליון שקל. זאת, למרות הירידה במדד ועלייה בהוצאות השמירה והניקיון בעקבות צו ההרחבה בענף. ה-NOI מנכסים זהים עלה במעט בשל השיפור בתוצאות הקניונים כאשר הבולטים הם הקניון הגדול בפתח תקווה, גרנד קניון חיפה וקניון ברחובות.
ה-FFO של מליסרון גדל ברבעון השני ב-20% והסתכם ב-140 מיליון שקל. העלייה הזו נובעת בעיקר מהפרשות למסים. ה-FFO גם הושפע מגידול בהוצאות מימון בעקבות הקדמת גיוס חוב.
למליסרון שווי שוק של 6.4 מיליארד שקל ומניית החברה מתחילת השנה עלתה ב-36%. המניה נסחרת במדד נדל"ן 15 שמתחילת השנה עלה ב-17%.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה