אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אדידס תממן את בתי הספר לכדורגל בסין צילום: איי פי

אדידס תממן את בתי הספר לכדורגל בסין

אדידס חתמה על חוזה שותפות עם משרד החינוך הסיני לקידום הכדורגל בבתי הספר, זאת כחלק מהקמפיין לתמוך בספורט ברמת החובבים, בעודה נלחמת ראש בראש עם נייקי במדינה אוהבת הכדורסל

23.08.2015, 13:56 | שירות כלכליסט

אדידס חתמה על חוזה שותפות עם משרד החינוך הסיני לקידום הכדורגל בבתי הספר, זאת כחלק מהקמפיין לתמוך בספורט ברמת החובבים, בעודה נלחמת ראש בראש עם נייקי במדינה אוהבת הכדורסל.

קראו עוד בכלכליסט

אוהדי כדורגל בסין. מנכ"ל החברה הרברט היינר אמר החודש שאינו מעריך כי הצמיחה של החברה בסין תסתיים, זאת על אף ההאטה הכלכלית האחרונה, מכיוון שיותר ויותר צרכנים מתעניינים בכדורגל. , צילום: איי פי אוהדי כדורגל בסין. מנכ"ל החברה הרברט היינר אמר החודש שאינו מעריך כי הצמיחה של החברה בסין תסתיים, זאת על אף ההאטה הכלכלית האחרונה, מכיוון שיותר ויותר צרכנים מתעניינים בכדורגל. | צילום: איי פי אוהדי כדורגל בסין. מנכ"ל החברה הרברט היינר אמר החודש שאינו מעריך כי הצמיחה של החברה בסין תסתיים, זאת על אף ההאטה הכלכלית האחרונה, מכיוון שיותר ויותר צרכנים מתעניינים בכדורגל. , צילום: איי פי

יצרנית ציוד הספורט הגרמנית הודיעה כי חתמה על חוזה לשלוש שנים לפיתוח תוכנית כדורגל עבור 20 אלף בתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים, להכשיר 50 אלף מורים וכן לממן מחנה קיץ ליותר מ-400 חניכים.

בעוד שהאופנה הספורטיבית של אדידס זוכה לפופולאריות בסין, היא בעמדת חסרון למול יריבתה הגדולה במדינה, שכן כדורגל – הספורט שבו נטועים השורשים שלה – הוא הרבה פחות פופולארי מאשר כדורסל, התחום שבו נייקי שולטת.

"ההתפתחות של כדורגל חובבים היא כלי מרכזי עבור אדידס בהעצמת ספורטאים מבטיחים, טיפוח הדור הבא של שחקנים והענקת השראה לדור חדש של אוהדי כדורגל בסין", מסר קולין קורי, שעומד בראש אדידס סין.

הפופולאריות של הכדורגל בקרב האוהדים בסין בעלייה, בייחוד בזכות שידורי משחקי הכדורגל בטלוויזיה.

עם זאת, סין הצליחה להעפיל למונדיאל רק פעם אחת, ב-2002. לכן היא מעוניינת להעלות את הרמה של השחקנים הצעירים.

בינואר השיקה אדידס טורניר נוער בארבע ערים, והיא תומכת בתוכנית כדורגל בבתי ספר מאז 2009 ובמקביל תומכת ב-40 ליגות חובבים ומכשירה 500 מאמנים סינים בשנה.

מנכ"ל החברה הרברט היינר אמר החודש שאינו מעריך כי הצמיחה של החברה בסין תסתיים, זאת על אף ההאטה הכלכלית האחרונה, מכיוון שיותר ויותר צרכנים מתעניינים בכדורגל.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות