אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הניו יורק טיימס: טאבולה תגיע לשווי של יותר ממיליארד דולר צילום: מארק ואן הולדן

הניו יורק טיימס: טאבולה תגיע לשווי של יותר ממיליארד דולר

הטיימס דירג 50 סטארט-אפים מכל העולם שעתידים להגיע לשווי האמור - הישג כה נדיר שהוא מכונה בתעשייה "חד קרן". חברת המלצות התוכן שהקים אדם סינגולדה היא הישראלית היחידה ברשימה

24.08.2015, 15:19 | מאיר אורבך
חברת המלצות התוכן טאבולה עתידה להיות אחת מ-50 הסטארט-אפים הבאים שיגיעו לשווי של יותר ממיליארד דולר. כך לפי רשימת סטארט-אפים המבטיחים שפרסם הניו יורק טיימס והתבססה על נתוני חברת המחקר CB Insights.

קראו עוד בכלכליסט

טאבולה היא החברה הישראלית היחידה ברשימה. סטארט-אפים שמגיעים לשווי של מיליארד דולר מכונים "חד קרן" בתעשיה, בהיותם נדירים במיוחד. הניתוח של CB Insights התבסס על סכום הגיוס של כל חברה, מספר העובדים בה, אזכורים במדיה החברתית ונתוני שוק שונים.

אדם סינגולדה, מייסד החברה, צילום: אוראל כהן אדם סינגולדה, מייסד החברה | צילום: אוראל כהן אדם סינגולדה, מייסד החברה, צילום: אוראל כהן

טאבולה הוקמה ב-2006 על ידי אדם סינגולדה ועד כה גייסה 157 מיליון דולר ממשקיעים רבים, ביניהם ענקית הפיננסים פידליטי, חברת ההוצאה לאור אדוונס, קומקאסט, באידו, קרלו דה בנדטי, אייל גורה, הקרנות פיטנגו, מרקר, אוורגרין ועוד.

החברה פיתחה מנוע המלצות תוכן שלומד את הרגלי הגולשים ומציג להם תוכן מקודם לפי טעמם האישי, מה שמעלה את הסיכוי שייקראו כתבות וייחשפו לפרסומות. החברה מייצרת כ-200 מיליארד המלצות תוכן שמגיעות ל-550 מיליון גולשים בכל חודש. השיטה של טאבולה משכה מפרסמים וכלי תקשורת ובין לקוחותיה נמנים USA Today, ערוץ הספורט של רשת פוקס, אתר ביזנס אינסיידר ורבים אחרים.

תגיות