אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"האתגר הגדול שלי הוא לשמור על 'מעריב לנוער' כעיתון מודפס"

"האתגר הגדול שלי הוא לשמור על 'מעריב לנוער' כעיתון מודפס"

אורן ציבלין השלים את רכישת 100% מהעיתון לנוער, מתכננן קמפיין גדול ליציאת הגיליון ה-3,000 באוקטובר

02.09.2015, 16:14 | אופיר דור

הפרסומאי אורן ציבלין השלים את רכישת 100% מהעיתון "מעריב לנוער". ציבלין, ששימש ככתב נוער בעיתון בצעירותו ולאחר מכן ערך עיתוני נוער כמו "ראש אחד" ו"כולנו", רכש כבר ב-2014 מחצית מהבעלות על העיתון מידי "תכלת תקשורת" ומונה לעורך האחראי של עיתון הנוער.

כעת משלים ציבלין, באמצעות חברת הפרסום שבבעלותו "ציבלין תקשורת צעירים", את רכישת המחצית השנייה והופך לבעלים היחידי של העיתון בעסקה שמוערכת ב-2 מיליון שקל. במקביל בעסקה נפרדת רוכש ציבלין גם 50% מהמגזין "הורים וילדים" מידי תכלת.

מעריב לנוער ממשיך להיות שבועון מודפס כאשר בחודשים האחרונים הושק לראשונה אתר אינטרנט לעיתון בשיתוף עם מאקו. למעריב לנוער יש כ-20 אלף מנויים ובנוסף הוא מופץ בקיוסקים. בעיתון מועסקים 9 עובדי מערכת כאשר הכתבים של העיתון הינם פרילנסים. כחלק מרכישת העיתון, תעבור גם המערכת לשבת במשרדי ציבלין תקשורת ברחוב נחלת בנימין בתל אביב.

אורן צבילין. בעבר שימש כתב ב"מעריב לנוער" אורן צבילין. בעבר שימש כתב ב"מעריב לנוער" אורן צבילין. בעבר שימש כתב ב"מעריב לנוער"

העיתון יחגוג את הוצאת הגיליון ה-3,000 שלו באוקטובר הקרוב, מה שהופך אותו לדברי ציבלין לעיתון הילדים והנוער הוותיק בעולם שממשיך לצאת לאור. לרגל המאורע, בעיתון מתכננים הוצאת מוסף מיוחד שיכלול 300 עמודים וקמפיין טלוויזיה גדול שילווה אותו. מה שיעיב אולי על החגיגה זו העובדה שהארכיון של העיתון שנוסד ב-1957 פשוט נעלם.

"אנחנו צריכים היום לנסוע לבית אריאלה ולמוזיאון הלאומי בירושלים כדי למצוא גיליונות ישנים. יש לנו רק גיליונות מעשרים השנה האחרונות ועוד גיליונות משנות ה-80 שאני שמרתי בבית", מודה ציבלין. "אני מניח שמישהו גנב את זה כי היום המחיר של גיליון משנות ה-50 וה-60 יכול להגיע גם למאות שקלים אצל אספנים".

ציבלין אומר כי אף שברור שהעתיד של מעריב לנוער נמצא בדיגיטל, הוא משקיע מאמצים גדולים לשמור על העיתון המודפס. "אנחנו מתכוונים לצאת באוקטובר עם אפליקציה ייעודית למעריב לנוער אבל האמת שזה משהו שכל בן 14 יכול לעשות", אומר ציבלין. "האתגר האמיתי הוא לשמור גם את העיתון המודפס רלוונטי. אני מודה שיש לי אובססיה אישית לזה ומבחינה שיווקית זהו האתגר הכי גדול שנתקלתי בו".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות