מושיק גלאמין נבחר זו שנה שניה כפרזנטור של חברת אלוני
גלאמין מומחה להום סטיילינג יקבל עבור הקמפיין 160,000 שקל
לדבריה: "הבחירה בגלאמין זו שנה שניה ברציפות, הנה אך טבעית על בסיס החיבור בין עולמות העיצוב וההום סטיילינג, המסמלים גם את הקשר בין האדריכלים, מעצבי הפנים והלקוחות הפרטיים. אין ספק כי גלאמין מסמל ערכים העולים בקנה אחד עם ערכי המותג: הענקת שירות אישי, ליווי מקצועי וחווית קניה ברמה בינלאומית".
בנוסף לקמפיין, תערוך החברה פעילות מאסיבית ב- 7 אולמות התצוגה של הרשת בהשתתפותו של גלאמין, השקות מוצרים חדשים, אירועי אדריכלים ומעצבים, תערוכות, הרצאות, סדנאות ועוד. גלאמין החל דרכו בשנות ה-90 כחבר בלהקת הנוער התל אביבית "השכנים של צ'יץ" ובשנת 1995 שיחק במחזמר "דוד". גלאמין החל להתמקצע בתחום האופנה, כשעשה סטיילינג לצילומי הקטלוגים של חברות אופנה גדולות ומובילות. במקביל החל בקריירת הנחיה בטלוויזיה ובסוף שנת 2003 הצטרף למגזין הנוער "אקזיט". משנת 2007 החל להגיש מדי בוקר את מגזין החברה והתרבות של רדיו תל אביב ובשנת 2010 הצטרף לצוות מנחי ערוץ הילדים ושיחק בסדרה "אבודים באפריקה".בשנת 2012 החל לעסוק בעיצוב סטיילינג לבית ונבחר להנחיית תכנית העיצוב "בא לחדש לכם", המשודרת בערוץ 2. בנוסף, השיק גלאמין מייזם שנקרא "אינסטבלוק, המאפשר להדפיס תמונות מחשבונות האינסטגרם והפייסבוק האישיים על גבי בלוקים ועץ ולשלב אותן כחלק מעיצוב הבית.
חברת אלוני נוסדה בשנת 1946 והיא החברה הוותיקה בארץ בתחום עיצוב הבית ומוצרי גמר הבניה, המובילה את תחום הריצופים בישראל מאז הקמתה. פעילות החברה מתרכזת ב- 7 אולמות תצוגה הפזורים ברחבי הארץ ומתמחים במתן פתרונות עיצוב לבתים פרטיים ומבנים ציבוריים בעלי צרכים מגוונים ומשתנים.
חברת אלוני משווקת מגוון רחב של ריצופים - שיש ואבן, טראצו, פרקט, פורצלן, קרמיקה וכן, כלים סניטרים וברזים ממגוון חברות בינלאומיות ,בלעדיות ומקומיות מובילות .