הכנסות הספונסרשיפ על קבוצות ספורט בליגות המכללות בארה"ב הסתכמו בעונת 2014-15 ב-1.1 מיליארד דולר, עלייה של 6% לעומת העונה הקודמת, כך לפי מחקר חדש של IEG.
לפי המחקר, העלייה נבעה בחלקה בשל ההזדמנויות שנוצרו כתוצאה מתכנית הפלייאוף במכללות שהושקה בשנה שעברה.
בקרב חמש הליגות הגדולות (Power Five Conferences), הליגה הדרום מזרחית (Southeastern Conference) השיגה את האחוז הגבוה ביותר מהכנסות הספונסרשיפ (27%), ואחריה הביג טן (Big 10 Conference) עם 22%.
כפי שניתן היה אפשר לצפות, חברות ביגוד וציוד ספורט מייצגות את קטגוריית הספונסרשיפ הגבוהה ביותר, ואחריהן חברות ביטוח, טלקום, משקאות קלים, בנקים, מסעדות ומכוניות.
נייקי היא המותג שהוציא הכי הרבה, ואחריה AT&T, אדידס, קוקה קולה ואול סטייט אישורנס.
נוטרה דאם יצרה יותר הכנסות מספונסרשייפ מכל אוניברסיטה אחרת, והרוויחה פי 3.2 יותר מאשר ההכנסה הממוצעת בקרב האוניברסיטאות בחמש הליגות.
וויליאם צ'יפס, העורך הראשי של הדו"ח, אומר כי חוזי ספונסרשיפ לספורט המכללות מושך מפרסמים מכיוון שהם רוצים "פלטפורמה שמספקת גישה רחבה, נקודות מגע מקומיות וקהל רב".
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה