אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המהפך המפתיע של קיקסטארטר צילום: שאטרסטוק

שבוע טכנולוגי

המהפך המפתיע של קיקסטארטר

אתר מימון ההמונים הפופולרי הופך לחברה לתועלת הציבור, מהו הפטנט המיוחד שרשם מרכז אפל בישראל, איזו חברת אנטי-וירוס חינמי מוכרת אתכם למפרסמים ואינסטגרם עוקפת את טוויטר במספר הגולשים הפעילים

25.09.2015, 07:35 | שירות כלכליסט
מוותרים על האקזיט: קיקסטארטר הופכת לחברה לתועלת הציבור

 

הנהלת האתר, שהוא פלטפורמת מימון ההמונים הפופולרית ביותר, מבצעת תפנית אסטרטגית: היא לא תחפש אקזיט או הנפקה - ותתמקד בטובת המשתמשים ולא בצורכי בעלי המניות. מה יגידו המשקיעים והעובדים? לסיפור המלא

 

לא מחפשים את הכסף. מייסדי קיקסטארטר, צילום: Robert Deutsch לא מחפשים את הכסף. מייסדי קיקסטארטר | צילום: Robert Deutsch לא מחפשים את הכסף. מייסדי קיקסטארטר, צילום: Robert Deutsch

 

כך תהפוך אפל את הבית שלנו לאייפד אחד ענק

 

מה מתכנן טים קוק? מה מתכנן טים קוק? מה מתכנן טים קוק?

חיישן תלת ממד יקרין כפתורים וירטואליים לשליטה במכשירי חשמל על הקירות ועל רהיטים אחרים. פטנט שרשם מרכז הפיתוח הישראלי של אפל חושף מה מתכננת ענקית הטכנולוגיה לעתיד הבית החכם. לסיפור המלא

 

AVG מוכרת אתכם למפרסמים

 

יצרנית אחת מתוכנת האנטי וירוס הפופולריות בעולם שינתה את תנאי השימוש שלה והודיעה שמעתה היא מרשה לעצמה למכור את המידע הפרטי של המשתמשים. בין השאר היא תנטר אחרי היסטוריית הגלישה שלכם ומילות חיפוש פופולריות. לסיפור המלא

 

ג'ל במקום פועל: החברה מיבנה שמתכננת מהפכה בהדפסת ה-3D

 

גרשון מילר ויאיר צדיק, צילום: אוראל כהן גרשון מילר ויאיר צדיק | צילום: אוראל כהן גרשון מילר ויאיר צדיק, צילום: אוראל כהן

מדפסת תלת ממד חדשה שפיתחה חברת מסיבית הישראלית יוצרת רהיטים ופסלים בגודל אדם בתוך שעות. המדפסת, שמתבססת על ג'ל מסתורי, כבר משמשת לקוחות כמו קוקה־קולה ומנטוס ומאחוריה עומדים גרשון מילר מייסד אובג'ט ויאיר צדיק, ממפתחי טיל החץ. לסיפור המלא

 

לאינסטגרם יש יותר משתמשים מלטוויטר ולינקדאין

 

הרשת החברתית שבבעלות פייסבוק ממשיכה לצמוח במהירות ולפי נתונים חדשים, היא הרשת החברתית השנייה בגודלה במערב עם 400 מיליון משתמשים פעילים. פייסבוק, בעלת החברה, נהנית מהצמיחה ואף מצליחה בעזרתה לשווקים גדולים. לסיפור המלא

 

גוגל גובה כסף גם על צפיות מזויפות בפרסומות שביוטיוב

 

חדשות רעות למפרסמים: חוקרים מהאיחוד האירופי גילו שמערכות יוטיוב לא יודעות להבדיל באופן מוחלט בין צופה אנושי ובין בוט שמזייף צפייה - ומחייבת את המפרסמים על הצפיות. גוגל: פנינו לחוקרים, הנושא בטיפול. לסיפור המלא

תגיות