אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנצ'סטר סיטי תתייעץ עם אוהדיה לגבי הסמל של המועדון צילום: איי אף פי

מנצ'סטר סיטי תתייעץ עם אוהדיה לגבי הסמל של המועדון

במשך שנים האוהדים התווכחו על היתרונות של שלושת העיצובים שמתנוססים על החזה של השחקנים. בסיטי פוצחים כעת בייעוץ שיימשך 4 שבועות

18.10.2015, 15:25 | שירות כלכליסט

מנצ'סטר סיטי מתכוונת לפתור אחת ולתמיד את המחלוקת סביב הסמל שלה, על ידי כך שתפנה לאוהדים.

קראו עוד בכלכליסט

שחקני מנצ שחקני מנצ'סטר סיטי. האוהדים יבחרו את הסמל? | צילום: איי אף פי שחקני מנצ

במשך שנים האוהדים התווכחו על היתרונות של שלושת העיצובים שמתנוססים על החזה של השחקנים, וחלקם אף מקווים לשובו של הסמל המעוגל משנות ה-60. סיטי פוצחים כעת בתהליך ייעוץ שיימשך 4 שבועות שבו יבדקו מהן הדעות של האוהדים ומהו הסמל שהם ירצו שייצג את המועדון.

הסמל הנוכחי אומץ ב-1997, מכיוון שהסמל הקודם היה פסול מרישום כסימן מסחרי מתוך מודעות לרגישות המלווה נושאי מורשת. בסיטי הבהירו כי כל שינוי, אם בכלל יהיה שינוי, ינבע מרצון האוהדים עצמם.

"הסמל הוא הייצוג הבולט ביותר של מנצ'סטר סיטי והוא מרכזי למורשת שלנו", הגיב מנכ"ל הקבוצה פראן סוריאנו. "אנחנו פונים לאוהדים כדי לשמוע את הדעות שלהם לגבי מה שהם תופסים כסמלים האותנטיים ביותר של המועדון. הדעות של האוהדים שלנו מהותיות לתהליך, תהיה להם השפעה ממשית על עתיד הסמל שלנו".

תהליך הייעוץ החל ביום שבת עם חברי המועדון. חברי עמותת האוהדים (Cityzens) הוזמנו לענות על שאלון, בעוד שחברים שאינם חברים בעמותה יכולים להביע את הדעה שלהם דרך קהילת האוהדים המקוונת הרשמית של המועדון - City Voice.

היסטוריון הקבוצה, גארי ג'יימס יעביר שורה של הרצאות בנושא ויהיה חלק מהתהליך. "לאורך השנים, אחד הדברים הקבועים הבודדים במנצ'סטר סיטי היה הדיונים על הסמל", הגיב ג'יימס. "המועדון מודע לחשיבות של המורשת מבחינת האוהדים, ואני התרשמתי מהמחויבות להשאיר אותם במרכז הפרויקט".

רווח ראשון מאז הרכישה על ידי אבו דאבי

במקביל, מנצ'סטר סיטי הודיעה כי רשמה רווח של 10.7 מיליון ליש"ט, לראשונה מאז נרכשה על ידי שייח מאנסור ב-2008, שהשקיע כבר מעל מיליארד ליש"ט במועדון.

סיטי דיווחה גם על הכנסה שנתית של 351.8 מיליון ליש"ט, וזו השנה השביעית ברציפות של צמיחה, והודיעה כי הנתונים נובעים מ"גיוס ושמירה על מגוון של שותפים מסחריים אזוריים ועולמיים". ההכנסות המסחריות עלו ב-4% ל-173 מיליון ליש"ט, בעוד שההכנסות מחוזי שידור טיפסו ב-2% ל-135.4 מיליון ליש"ט, על אף שההכנסות מיום המשחק ירדו ב-9% ל-43.3 מיליון ליש"ט.

תגיות