אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שבוע האופנה עלה לגינדי ולרבוע נדל"ן 7 מיליון שקל צילום: אביב חופי

שבוע האופנה עלה לגינדי ולרבוע נדל"ן 7 מיליון שקל

השותפות בהקמת קניון TLV פאשן השקיעו את עיקר הכסף במימון שבוע האופנה וגייסו מיליון שקל נוספים מנותני החסות והמעצבים המציגים בו

20.10.2015, 08:34 | אורנה יפת

על אף המצב הבעייתי שפוקד את רבוע כחול נדל"ן מצאה החברה לנכון להשקיע יחד עם שותפתה בקניון TLV פאשן קבוצת גינדי 7 מיליון שקל לקיום שבוע האופנה בתל אביב שחל השבוע. עבור השותפות מדובר בהשקעה במיצוב הקניון שצפוי להיפתח בקיץ 2016 במתחם השוק הסיטונאי בכקניון אופנה, בין היתר על רקע התחרות הצפויה עם קניון רמת אביב.

מיליון שקל נוספים למימון האירועים הגיעו מנותני החסויות של שבוע האופנה - קבוצת אסתי לאודר, ורדינון, קולגייט פלמוליב ואירוקה - וכן מהמעצבים שמציגים את הקולקציות שלהם במסגרת תצוגות האופנה. המעצבים נדרשו לשלם 40 אלף שקל כל אחד לצורך עריכת התצוגות. לדברי קבוצת גינדי, הכספים ששילמו מעצבי האופנה הופנו כולם להפקת התצוגות.

 , צילום: אביב חופי צילום: אביב חופי  , צילום: אביב חופי

בנוסף להשקעתה הכספית במתן החסות לאירוע השקיעה קבוצת אסתי לאודר כמיליון שקל נוספים בקידום מוצריה ומותגיה. כספים אלה שימשו למימון דוכנים של מותגי הקבוצה מאק, קליניק ואסתי לאודר וכן לשכירת צוות של 70 מאפרים בהובלת מיקי בוגנים שאיפרו את הדוגמניות המשתתפות בתצוגות.

משרד התיירות, שהתקציב שלו לקידום התיירות לישראל עומד על 300 מיליון שקל בשנה, הקצה 160 אלף שקל להטסה ואירוח של עיתונאים ומובילי דעת קהל מהעולם שיסקרו את שבוע האופנה, ותוך כדי שהותם בישראל הם יסיירו בירושלים ובים המלח במטרה שיכתבו על ישראל בעיתונות הבינלאומית. השנה הגיעו עיתונאים מרוסיה, פולין, קנדה, ארצות הברית, צרפת, איטליה, ספרד, גרמניה, הודו, יפן והולנד. משרד החוץ אירח 20 עיתונאים נוספים על חשבונו.

ההשקעה של השותפים במיצוב TLV פאשן כקניון אופנה מוביל הגיעה כבר לסכום של 21 מיליון שקל למימון שלושה שבועות אופנה על פני שלוש שנים. על החברות שכבר שכרו בו שטחים נמנות סאקס, קסטרו, הוניגמן, מאסימו דוטי, הודיס, סברובסקי, WOLFORD, אלדו, בילבונג, תכשיטי פנדורה, שעוני OMEGA, אופטיקנה, טופ טן, חנות של סמסונג, דניאלה להבי ותכשיטי רויאלטי.

"כדי שהקניון יוביל ויהיה צעד אחד קדימה בחרנו להתמקד באופנה", אמר מנור גינדי, מנכ"ל משותף בגינדי השקעות. "אם לא נהיה קרובים כמה שיותר להתחדשות ולקולקציות ולטרנדים אופנתיים, נצא מהמשחק. ידענו שלוקח הרבה זמן לצבור את כל הערכים והאידיאולוגיה הזו".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות