אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קריאייטיבי זה אפקטיבי: פרסום דביק

קריאייטיבי זה אפקטיבי: פרסום דביק

חברת Post-it ברוסיה מצאה הזדמנות יצירתית להמחיש את ייחודיות המוצר שלה בפלטפורמת הרימקטינג

20.10.2015, 09:07 | ניב חורש וזיו קורן

אחד התחומים הפופולריים והצומחים ביותר בפרסום דיגיטלי הוא הרימרקטינג: באנרים שרודפים אחרי גולש שהתעניין במוצר מסוים או חיפש מידע על תחום כלשהו ומופיעים באתרים שונים שהוא גולש בהם. למשל, מי שהתעניין במלון בברלין, ייחשף בימים שלאחר מכן לעשרות באנרים ובהם הצעות למלונות בעיר.

חברת Post-it ברוסיה מצאה הזדמנות יצירתית להמחיש את הייחודיות של המוצר שלה בפלטפורמת הרימקטינג — אותם ניירות צהובים בעלי קצה דביק המשמשים כלי תזכורת יעיל ופשוט. הרעיון היה פשוט ומבריק: להפוך את הבאנרים של הרימרקטינג לתזכורות. במקום להציק לגולש במסר פרסומי שיחזור על עצמו שוב ושוב, ירדפו אחריו ברחבי הרשת תזכורות שהוא הכין לעצמו.

בשלב הראשון הוזמנו הגולשים להיכנס למיניסייט של החברה ולכתוב את התזכורות שלהם לעצמם, כמו למשל "לקנות ירקות" ו"לדבר עם הגננת", על גבי פתקים דיגיטליים צהובים. בשלב השני הופיעו התזכורות על גבי באנרים באתרים שהגולש ביקר בהם בהתאם למספר הימים שהגדיר. הגולשים גם יכלו לערוך את התזכורות ולעדכן אותן, הכל כדי שיזכרו את מה שחשוב להם באמת.

במהלך חכם וחדשני, שהסתמך על פלטפורמה שבדרך כלל מרגיזה גולשים, הצליחה Post-it לחבר בין מהות המותג וצרכיו של הצרכן. המהלך הרוסי היה כה מוצלח עד שהוא צפוי לעלות גם במדינות אחרות.

בשורה התחתונה:

הפיכת הפרסומת שרודפת אחר הגולש לכלי שימושי ויעיל

המהלך הצליח עד כדי כך שהוא צפוי לעלות גם במדינות אחרות

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

תגיות