אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
NFL: המשחק הראשון בסטרימינג משך 33 מיליון צופים

NFL: המשחק הראשון בסטרימינג משך 33 מיליון צופים

עפ"י הדיווח, שידור המשחק שלשום בין הבילס והג'גוארס מלונדון, משך 15.2 מיליון משתמשים ייחודיים. לשם השוואה, 1.8 מיליון משתמשים ייחודיים צפו דרך אפליקציית WatchESPN בגמר המונדיאל האחרון בין גרמניה לארגנטינה

27.10.2015, 16:50 | שירות כלכליסט

 יאהו וה-NFL דיווחו כי שידור המשחק ביום ראשון בין הבילס והג'גוארס מלונדון, משך 15.2 מיליון משתמשים ייחודיים (unique viewers) ו-33.6 מיליון צופים מרחבי העולם. 

קראו עוד בכלכליסט

הצופים האלה ראו בסטרימינג מספר כולל של 460 מיליון דקות מהמשחק, כשמעל 33% מהצופים היו מחוץ לארה"ב. זו הייתה הפעם הראשונה שהייתה לצופים בינלאומיים גישה למשחק של ה-NFL לא במסגרת חברות הכבלים או הלוויין. הצופים האלה ראו בסטרימינג מספר כולל של 460 מיליון דקות מהמשחק, כשמעל 33% מהצופים היו מחוץ לארה"ב. זו הייתה הפעם הראשונה שהייתה לצופים בינלאומיים גישה למשחק של ה-NFL לא במסגרת חברות הכבלים או הלוויין. הצופים האלה ראו בסטרימינג מספר כולל של 460 מיליון דקות מהמשחק, כשמעל 33% מהצופים היו מחוץ לארה"ב. זו הייתה הפעם הראשונה שהייתה לצופים בינלאומיים גישה למשחק של ה-NFL לא במסגרת חברות הכבלים או הלוויין.

הצופים האלה ראו בסטרימינג מספר כולל של 460 מיליון דקות מהמשחק, כשמעל 33% מהצופים היו מחוץ לארה"ב. זו הייתה הפעם הראשונה שהייתה לצופים בינלאומיים גישה למשחק של ה-NFL לא במסגרת חברות הכבלים או הלוויין.

לשם השוואה, 1.8 מיליון משתמשים ייחודיים צפו דרך אפליקציית WatchESPN בגמר המונדיאל האחרון בין גרמניה וארגנטינה, אף שהמשחק הזה שודר גם בטלוויזיה. מספר הצופים ביום ראשון היה כמעט כפול ממספר הצופים הממוצע במשחק משבוע שעבר בין השיקגו קאבס והניו יורק מטס ששודר ברשת TBS.

על אף המספר הרב של צופים, יאהו סיפקה חוויה טכנולוגית חיובית בעת שידור המשחק - שהתלונות על איכות השידור היו מעטות. הסטרימינג היה ברמות HD, והמשחק שודר בתדירות פריימים של 60 בשנייה. סרטונים ממוצעים באינטרנט הם לרוב בתדירות של 30 פריימים בשנייה.

המשחק הצמוד, שהסתיים בניצחון של הג'גוארס בתוצאה 34-31, נצפה במגוון דרכים, כולל דרך מכשירי הסמארטפון, הטאבלטים, המחשבים הניידים וטלוויזיות חכמות. השידור החי זכה לביקורות חיוביות מצד ספורטס אילוסטרייטד, פורבס ו-ESPN.

"זו הייתה הזדמנות טובה לחבור ל-NFL ולספק חוויית שידור עולמית יוצאת דופן למשתמשים", הגיב אדם קהן, סגן נשיא ביאהו למוצרים והנדסה. "אנחנו חווים שינוי דרמטי בתעשייה, והצפייה העיקרית של הקהל היא לא דרך הטלוויזיה. אנחנו נרגשים להצטרף ל-NFL ולהציב סטנדרט חדש לשידור ספורט עבור המשתמשים שלנו והמפרסמים".

ב-NFL הביעו התלהבות דומה. "אנחנו נרגשים ביותר מהעובדה שלקחנו משחק שהיה נצפה על ידי מספר מצומצמים של אנשים בארה"ב ובכך שהפצנו אותו דיגיטלית, משך קהל עולמי של למעלה מ-15 מיליון צופים", מסר סגן הנשיא של הליגה הנס שרודר.

חלק מהפרשנים בארה"ב מטילים ספק במספרים.בעיקר בגלל שיאהו ספרו את כל מי שנכנס להומפייג' שלה במהלך המשחק - שם הוא הוצג. כמו כן, ב-CNN מציגים מספרים שמראים שלא מדובר על הרבה צופים בכלל. על פי החישובים של יאהו למשחק היו 2.36 מיליון צופים בדקה. המשחק הממוצע ב-NFL הוא בעל ממוצע של בין 10 ל-20 מיליון צופים בדקה.

תגיות