אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כלכליסט TV

"התחלנו תהליך של בחירת לקוחות שפגע בהכנסות והעלה את הרווחיות"

עירא פלטי מנכ"ל סרגון התארח באולפן "כלכליסט" אחרי שמניית סרגון איבדה אמש 22% לאחר פרסום התוצאות לרבעון השלישי

03.11.2015, 13:51 | דרור רייך

לאחר פרסום הדו"חות הכספיים אתמול, מניית סרגון שנסחרת בנאסד"ק איבדה 22% מערכה לשווי שוק של 135 מיליון דולר. הירידה החדה הביאה למחזור חריג במנייה – 2.4 מיליון מניות החליפו ידיים לעומת ממוצע מסחר של 185 אלף בלבד. על פי הערכות בשוק רוב המסחר התבצע על על ידי מכונות מסחר אוטומטיות (אלגוטרייד).

"התוצאות של אתמול הם המשך של שני הרבעונים הקודמות - תוך כדי תהליך של בחירת הלקוחות עניין אשר פגע בהכנסות והעלה את הרווחיות", אמר עירא פלטי נשיא ומנכ"ל סרגון לכלכליסט TV.  

סרגון, שפועלת בשוק רשתות תמסורת אלחוטית, דיווחה על הכנסות של 85.4 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה, ירידה של 14% בהשוואה לרבעון המקביל וירידה של 10% לעומת 94.8 מיליון דולר ברבעון הקודם. הירידה בהכנסות מיוחסת לאסטרטגיה לשיפור הרווחיות, שבמסגרתה סרגון בחרה במודע לוותר על לקוחות ופרויקטים עם רווחיות נמוכה.

שיעורי הרווח הגולמי שעלו ל־31.9% בהשוואה ל־25.6% ברבעון השלישי של 2014 ו־28.2% ברבעון השני של 2015. בשורה התחתונה עמד הרווח הנקי על 1.4 מיליון דולר בהשוואה להפסד של 5.6 מיליון דולר ברבעון המקביל ובדומה לרווח הנקי ברבעון השני של השנה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות