טוויטר עוברת ממועדפים ללייקים
הרשת החברתית תחליף את ה-Favorite ב-like, בדומה למתחרתה הגדולה פייסבוק. בנוסף, במקום לסמן ציוצים שאהבתם בכוכב, יסומנו הציוצים בלב - בדומה לעיצוב של אינסטגרם. המטרה: להפוך את טוויטר לברורה יותר עבור משתמשים חדשים
כפתור הלב כבר הוטמע באחד משירותי טוויטר - אפליקציית פריסקופ שמאפשרת ביצוע סטרימינג נקודתי של אירוע לעוקבים. הרשת החברתית הודיעה שהשינויים יגיעו בקרוב גם לפריסקופ וגם ל-Vine, רשת שיתוף הסרטונים הקצרים שלה. טוויטר לא תמתג את הלייק מחדש (וכמובן שלא תשתמש בזה של מתחרתה הגדולה), אלא פשוט תתייחס אליו כאל אינדיקציה לעניין של משתמש בתוכן.
"אתם יכולים לאהוב הרבה דברים, אבל הם לאו דווקא יוגדרו כמועדפים עבורכם", הסביר אקרשן קומאר, מנהל מוצר בטוויטר, בפוסט בבלוג החברה. בנוסף, כתב שהלב הוא אייקון מאוד אהוב ברשת, לראיית טוויטר.
להערכת Marketwatch, שהשינוי הטרי הוא אחת מהדרכים של המנכ"ל החדש ג'ק דורסי להפוך את טוויטר לברורה יותר עבור משתמשים חדשים. לרשת החברתית יש בעייה חמורה של גיוס גולשים, מה שמתבטא בדו"חות הרבעוניים שלה ומדאיג את המשקיעים. על אף שכלי הפרסום בה מניבים הנכסות נאות, מוטרדים בעלי המניות מקצב ההצטרפות לטוויטר, מה שמסכן אותה בטווח הרחוק.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה