אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אסתי לאודר פותחת חנות עצמאית ראשונה בישראל לקליניק צילום: יח"צ חו"ל

אסתי לאודר פותחת חנות עצמאית ראשונה בישראל לקליניק

החנות תיפתח בקניון הזהב בראשון לציון בעוד כחודשיים, במקביל לפעילות בסניפי הפארם. יוצעו בה טיפולי פנים ללקוחות ושירותים נוספים

04.11.2015, 08:20 | אורנה יפת
מותג קליניק שבבעלות קבוצת אסתי לאודר פותח חנות עצמאית ראשונה בישראל. החנות תיפתח בקניון הזהב בראשון לציון בעוד כחודשיים, תתפרס על שטח של 70 מ"ר, ויוצעו בה טיפולי פנים ללקוחות ושירותים נוספים שאינם ניתנים בסניפי הפארם. בפתיחת החנות יושקעו כ־2 מיליון שקל. אם החנות תוכיח את עצמה, יתרחב המותג לנקודות מכירה עצמאיות נוספות.

השקת החנות היא פעם ראשונה שאסתי לאודר פותחת חנויות למותג שכבר נמכר כיום ברשתות הפארם והמשביר לצרכן, ובכך למעשה הופכת לסוג של מתחרה בשותפיה העסקיים. "זה מהלך שאין לו פוטנציאל", אומר בכיר בענף על הקמת חנויות לקליניק. "קליניק הוא מותג שהמכירות שלו יפות, אבל אני לא חושב שיש לו חיים לבד". קמעונאי נוסף אמר דברים דומים: "אם המחירים בחנויות העצמאיות יהיו כמו המחירים שהם מציעים באתר של קליניק, אז זה לא מעניין. אנחנו מוכרים את קליניק בהנחות של לפחות 20% ממחיר המחירון".

שפתון של קליניק, צילום: יח"צ חו"ל שפתון של קליניק | צילום: יח"צ חו"ל שפתון של קליניק, צילום: יח"צ חו"ל

בתחילת השנה ניסתה קבוצת אסתי לאודר לשנות את תמחור המותג ויצאה בפיילוט שבמסגרתו קיבעה את מחירי קליניק ללא הנחות. אלא שהפיילוט נערך בסניפים יחידים של סופר־פארם, ולדברי בלוגרית הטיפוח דנרה וולט "נוצר מצב מופרך שבקניון מסוים נמצאו לפחות שתי נקודות מכירה, כשבאחת אין הנחות על המותג ובשנייה המותג נכלל במבצעי עומק".

אורן רווח מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר סותר את הטענות בדבר תחרות לשותפים העסקיים, ומסר בתגובה, כי "החברה מתכוונת לפתוח חנות עצמאית של המותג קליניק, מתוך רצון לבנות את המותג בקרב לקוחות ולקוחות פוטנציאליות וכן להעניק ללקוחות שרותים נוספים, כמו טיפולי פנים ואבחון עור שאינם מתאפשרים בערוצי ההפצה הקיימים מפאת חוסר מקום. אין הכוונה ליצור תחרות בין החנות החדשה לבין רשתות הפארם. רשתות אלו הן השותף האסטרטגי של החברה והחנות העצמאית לא תחליף אותן אלא תחזק אותן". לדבריו, "רמת המחיר בחנות המותג העצמאית צפויה להיות כ- 15-20 אחוז מתחת למחיר המומלץ לצרכן. המחירים ברשתות הפארם נקבעים על ידי הרשתות עצמן".

תגיות