אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

למרות קיפאון בהכנסות: שופרסל חזרה להרוויח ברבעון השלישי

הכנסות הקמעונאות עמדו על 3 מיליארד שקל. צמצום שטחי מסחר הוביל לעלייה של 1.4% במכירות חנויות זהות. שופרסל עברה לרווח נקי בגובה 47 מיליון שקל לעומת הפסד נקי של 24 מיליון שקל בתקופה המקבילה

04.11.2015, 07:57 | נורית קדוש

שנה לאחר התחלת יישום תכנית ההבראה, מציגה שופרסל היום (ד') קפאון במכירות ברבעון השלישי, לצד שיפור חד ברווחיות הגולמית ומעבר לרווח ולרווחיות תפעולית של 1.7% מהמכירות.

קראו עוד בכלכליסט

הכנסות מגזר הקמעונאות ברבעון השלישי השנה הסתכמו ב-2.975 מיליארד שקל לעומת 2.976 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. צמצום שטחי מסחר הוביל לעליה של 1.4% במכירות חנויות זהות.

שיפור תנאי הסחר איפשר לשופרסל להציג ברבעון החולף עליה של 112 מיליון שקל ברווח הגלמי שהסתכם ב-739 מיליון שקל. הרווחיות הגולמית זינקה מ-21% בתקופה המקבילה אשתקד ל-24.7% מהמכירות ברבעון החולף.

למרות עליה בהוצאות מכירה, שיווק, הנהלה וכלליות בשל הפרשה בגין הקטנת וסגירת סניפים, הציגה שופרסל מעבר לרווח תפעולי בגובה 52 מיליון שקל ובשיעור 1.7% מהמכירות ברבעון לעומת הפסד של 34 מיליון שקל התקופה המקבילה אשתקד. בהמשך לשיפור ברווחיות הגולמית עברה שופרסל לרווח נקי בגובה 47 מיליון שקל לעומת הפסד נקי של 24 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, בהשקת מותג הבשר של הרשת, צילום: נמרוד גליקמן איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, בהשקת מותג הבשר של הרשת | צילום: נמרוד גליקמן איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, בהשקת מותג הבשר של הרשת, צילום: נמרוד גליקמן

תגיות