אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דיווח: סנאפצ'ט הגיעה ל-6 מיליארד צפיות סרטונים ביום

דיווח: סנאפצ'ט הגיעה ל-6 מיליארד צפיות סרטונים ביום

אפליקציית הצ'ט נושפת בעורפה של פייסבוק, שמיליארד וחצי גולשיה צופים בכ-8 מיליארד סרטונים ביום. על אף תוספת פיצ'רים חדשים שכוללים תכני וידאו רבים, לא ברור כיצד הצליחה להגיע להיקף צפיות כה גבוה, שגם שולש מאז מאי

09.11.2015, 12:37 | נמרוד צוק

האם סנאפצ'ט תוכל לעבור את פייסבוק בהיקף הצפיות בווידאו? אפליקציית המסרים החד פעמיים הגיעה ל-6 מיליארד צפיות ביום בסרטונים שמשתמשיה מפרסמים ושולחים זה לזה. כך פרסם הפייננשל טיימס, על בסיס מקור אנונימי בחברה. מספר הצפיות שולש מאז מאי האחרון.

קראו עוד בכלכליסט

לפייסבוק,לעומת זאת, יש כיום כ-8 מיליארד צפיות ביום, על פי הנתונים שהחברה שחררה בשבוע שעבר.

  
תכונת Discover של סנאפצ תכונת Discover של סנאפצ'ט תכונת Discover של סנאפצ

המספר שמיוחס לסנאפצ'ט נראה תמוה ומנופח, לאור הפער בין מספר המשתמשים בין שתי הפלטפורמות - בעוד לפייסבוק יש 1.55 מיליארד משתמשים פעילים בחודש ויותר ממיליארד משתמשים פעילים ביום (נכון לספטמבר), לסנאפצ'ט יש פחות מ-100 מיליון ביום נכון למאי, לפי הצהרתו של מנכ"ל החברה אוון שפיגל. כדי להגיע ל-6 מיליארד צפיות יומיות, אמור כל אחד מהם לצפות ב-60 סרטונים בממוצע בכל יום.

תדמית בעייתית במיוחד מי מרוויח כסף מסנאפצ'ט? בינתיים, רק כוכבות הפורנו אפליקציית הצ'ט זכתה לאחרונה להערכת שווי של 19 מיליארד דולר - אך בינתיים רק תעשיית הבידור למבוגרים מצליחה להרוויח כסף דרכה; חשפניות ושחקניות פורנו מוכרות בה תמונות וסרטונים בסכום של בין דולר לעשרות דולרים עומר כביר, תגובה אחתלכתבה המלאה

סנאפצ'ט התחילה את דרכה כאפליקציית סקסטינג עבור בני נוער, ובנתה את בסיס המשתמשים שלה סביב היכולת לשלוח תמונות שמשמידות את עצמן אוטומטית לאחר הצפייה בהן. בשנים האחרונות היא הוסיפה אפשרות לשלוח גם סרטונים קצרים ובהמשך שינתה כיוון בינסיון להגיע לקהל רחב יותר ולשנות את התדמית המפוקפקת שלה.

בין השאר, הוסיפה פיצ'רים כמו Live Stories שמציג למשתמשים פיד של סרטונים ותמונות שצולמו באירועים גדולים כמו פסטיבלי מוזיקה ואירועי ספורט או Discover שמציג תכנים ערוכים משותפי תוכן. הפיצ'רים הללו אמנם מתרכזים יותר בתכני וידאו ופחות בתמונות, אבל עדיין קשה לראות כיצד הם הביאו את סנאפצ'ט לנתון כה מרשים.

פייסבוק, ולצידה טוויטר ושחקניות נוספות בתחום, מרכזות יותר ויותר מאמצים בתחום הווידאו בעקבות הצמיחה המהירה בתקציבי הפרסום שמופנים אליו - על פי תחזית eMarketer, היקף ההכנסות של כל החברות מפרסום בוידאו יסתכם השנה ב-7.5 מיליארד דולר, זינוק של 42% לעומת 2014.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות