אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ורייזון רכשו את זכויות המובייל של ה-NBA ב-400 מיליון דולר צילום: איי פי

ורייזון רכשו את זכויות המובייל של ה-NBA ב-400 מיליון דולר

בוורייזון מקווים למשוך משתמשים לשירות הסרטונים החדש למובייל, באמצעות תקצירים יומיים, תוכניות מקוריות וגישה למשחקים בשידור חי

10.11.2015, 15:14 | שירות כלכליסט

בוורייזון מקווים ששיתוף הפעולה עם ה-NBA יעזור למשוך משתמשים לשירות הסרטונים החדש לטלפונים ניידים go90. ה-NBA יפרסמו תקצירים יומיים, תוכניות מקוריות ויעניקו גישה (למנויים) למשחקים בשידור חי, באמצעות NBA League Pass בפלטפורמת go90, שהושקה בחודש שעבר.

קראו עוד בכלכליסט

מדובר בחלק מהסכם שותפות שיווקי ותכני בין הליגה וחברת ורייזון, שיפורסם ביום רביעי. העסקה מוערכת ביותר מ-400 מיליון דולר והיא לארבע שנים, כך על פי אדם המקורב לנושא. ההסכם הלא מחייב מאפשר ל-NBA למכור תכנים גם לשירותי סטרימינג נוספים.

דריק רוז עם חבר טלפוני. בעקבות הבחירה בוורייזון, נוטשת ה-NBA את שותפת השיווק הנוכחית שלה, ספרינט. הליגה עבדה בעבר גם עם טי – מובייל. , צילום: איי פי דריק רוז עם חבר טלפוני. בעקבות הבחירה בוורייזון, נוטשת ה-NBA את שותפת השיווק הנוכחית שלה, ספרינט. הליגה עבדה בעבר גם עם טי – מובייל. | צילום: איי פי דריק רוז עם חבר טלפוני. בעקבות הבחירה בוורייזון, נוטשת ה-NBA את שותפת השיווק הנוכחית שלה, ספרינט. הליגה עבדה בעבר גם עם טי – מובייל. , צילום: איי פי

בעקבות הבחירה בוורייזון, נוטשת ה-NBA את שותפת השיווק הנוכחית שלה, ספרינט. הליגה עבדה בעבר גם עם טי-מובייל.

הפלטפורמה go90 מכוונת לבני דור Z ודור המילניום, ש-75% מהם בוחרים בטלפון הנייד כבחירה הראשונה לצפייה בסרטונים. האפליקציה והשירות ניתנים בחינם, ואין חובה להיות לקוחות של ורייזון, אלא אפשר להיכנס ל-go90 דרך כל ספקית אינטרנט אמריקאית או דרך Wi-Fi.

"ה-NBA עשו עבודה מעולה בבניית קהל בשני הסגמנטים", אמר בריאן אניולט, סגן נשיא בכיר לשיווק בוורייזון. האפליקציה הושקה עם מעל 8,000 כותרים, פרקים של תוכניות טלוויזיה פופולריות ויותר מ-35 סדרות מקוריות. בוורייזון הוסיפו שיש לה 65 שותפות תוכן המייצגות 290 מותגים. הרשימה כוללת את VICE News, האפינגטון פוסט לייב, דיילי שואו עם טרבור נואה ו-30 for 30 של ESPN.

תגיות