אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אפליקציית Missbeez מגייסת 1.2 מיליון דולר על מנת להביא שירותי טיפוח עד הבית

אפליקציית Missbeez מגייסת 1.2 מיליון דולר על מנת להביא שירותי טיפוח עד הבית

מיסביז מיועדת לנשות קריירה עסוקות שיוכלו להזמין טיפולים כגון מניקור ופדיקור ישירות הביתה או למשרד, תמורת מחירים שווים לכל נפש. האפליקציה זמינה כעת רק בישראל, אבל בעתיד החברה תתרחב גם ללונדון וברצלונה

17.11.2015, 14:30 | אסף גלעד

גיל בוכניק והיזמת הסדרתית מאיה גורה, ממייסדי Gifts Project שנמכרה לאיביי ב-20 מיליון דולר, מגייסים 1.2 מיליון דולר עבור אפליקציית הזמנות שירותי הטיפוח מיסביז (Missbeez). כך הודיעה החברה היום (ג'). בין המשקיעים ניתן למצוא את קרן 500 Startups של דייב מק'לור, המשקיע גיגי לוי, קבוצות ההשקעות של OutCrowd ו- iAngles וקרן טארגט אירופה.

קראו עוד בכלכליסט

מיסביז מצטרפת לשוק העמוס לעייפה של אפליקציות שליחויות, ומקווה להתבדל בכך שהיא פונה לנשות קריירה ומתמקדת בהזמנת שירותי טיפוח מקצועיים כגון מניקור, פדיקור, ג'ל, איפור, הסרת שיער ופן. את הטיפול ניתן לבצע בבית או במשרד. לפי ההודעה, מיסביז מיועדת ל"נשים עסוקות, אימהות וקרייריסטיות". במובן זה היא מתחרה ישירות בשירות 'גט מניקור' מבית אפליקציות המוניות גט. מתחרות אחרות הן Priv ו-Glam Squad. בנוסף, בישראל פעילה גם Gbooking שמסייעת לרשתות מניקור ופדיקור במזרח אירופה להגיע ללקוחות פוטנציאליים, אך עוסקת בהזמנות שירותי טיפוח עד הבית.

אפליקציית Missbeez, צלם: רונן אקרמן אפליקציית Missbeez | צלם: רונן אקרמן אפליקציית Missbeez, צלם: רונן אקרמן

האפליקציה זמינה כיום להורדה ל- iOS בלבד ועבור הקהל הישראלי בלבד, כאשר בהמשך תושק גם גרסת אנדרואיד ובשנה הבאה החברה מקווה להתרחב למספר ערים אירופאיות, בראשן לונדון וברצלונה. המחירים בארץ צפויים להיות דומים למחירים ברשתות הטיפוח הקיימות בתל אביב.

כספי הגיוס יקלו על האפליקציה להכנס בעתיד גם לתחומים המשיקים למוצרי הטיפוח ורלוונטיים לקהל הלקוחות של נשות קריירה ואמהות: הן יוכלו להזמין הביתה גם שירותי סטיילינג, תזונה, יועצות הנקה, טיפולים משלימים ועוד. בחברה נזהרים בשלב זה מלדבר על האפשרות של הוספת שירותי אופר או בייביסיטר בעתיד, היות ואלה שירותים הדורשים סינון קפדני של נותן השירות.

לפי מספר הערכות, גורה הייתה לא רק מעורבת ב-the Gifts Project אלא גם בחברת ניטור זכויות היוצרים Picscout שנמכרה לגטי אימג'ס ב- 2011. שותפה, גיל בוכניק, שימש עד לאחרונה כסמנכ"ל תחום המובייל בקליק סופטוור. החברה מעסיקה כיום חמישה עובדים וממוקמת כעת במשרדי מיקרוסופט, שם היא עוברת את מסלול ההכשרה של מאיץ הסטארטאפים של חברת התוכנה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות