אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
Marketyze תירכש בעסקה המוערכת ב-20-15 מיליון דולר צילום: יח"צ

אקזיט

Marketyze תירכש בעסקה המוערכת ב-20-15 מיליון דולר

החברה הישראלית, המתמחה בניתוח מידע בתחום הקמעונאות, תימכר ל-Revionics האמריקאית. מתכוונת לגייס עשרות עובדים נוספים

08.12.2015, 13:36 | מאיר אורבך

חברת רוויוניקס (Revionics, Inc) האמריקנית רכשה את חברת מרקטייז (Marketyze) מרעננה אשר פיתחה פלטפורמת איסוף וניתוח מידע תחרותי לקמעונאים בעסקה המשלבת תמורה במניות ומזומן ומוערכת ב-20-15 מיליון דולר.  

קראו עוד בכלכליסט

מרקטייז גייסה עד היום 2.1 מיליון דולר מחממת אינסנטיב שבבעלות קרן ההון סיכון פרגרין, קבוצת טראמפ (Trump Group) ומשקיעים פרטיים נוספים מקנדה. מרקטייז , שהוקמה בשנת 2011, מעסיקה כיום 6 עובדים, בין לקוחותיה נמנות חברת בסט ביי וסירס קנדה. בעקבות הרכישה היא תהפוך למרכז פיתוח של Revionics האמריקאית בישראל. מהחברה נמסר שהיא מתכננת לגייס עשרות עובדים נוספים למרכז ברעננה במהלך 2016.

און מנלזון מנכ"ל מרקטייז, צילום: יח"צ און מנלזון מנכ"ל מרקטייז | צילום: יח"צ און מנלזון מנכ"ל מרקטייז, צילום: יח"צ

Revionics נוסדה בשנת 2002 והיא מתמחה בפיתוח של פתרונות תמחור לקמעונאים גדולים. היא מנהלת תמחור של מעל ל-18 מיליון מוצרים בכ-40,000 חנויות בעולם. החברה מעסיקה כ-180 עובדים במספר מרכזים ברחבי ארה"ב, ויש לה גם שלוחות באנגליה, גרמניה ובאוסטרליה.  Revionics גייסה עד היום כ-48 מיליון דולר משורה של משקיעים דוגמת מוטורולה וגולדמן סאקס.

בשיחה עם "כלכליסט" אמר און מנלזון, מייסד שותף ומנכ"ל Marketyze: "פיתחנו אוטומציה של מערכות שעבדו עד הים בצורה ידנית. ריויוניקס רוצה לרתום את הפיתוח הזה לצורכי תמיכה בשוק האירופי". לדבריו, החיבור עם Revionics "ייסיע לקמעונאים לנקוט באסטרטגיה הוליסטית על פני כל ערוצי המכירה שלהם"

תגיות