אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אימון אישי: בחזרה לעתיד צילום: אוראל כהן

אימון אישי: בחזרה לעתיד

הסקייטבורד חוזר לחיינו הבוגרים, הפעם כאביזר כושר מתיש

22.12.2015, 08:49 | רעות ברנע

סקייטבורד היה תמיד כלי תחבורה קליל לילדים וצעירים, ועם הזמן צמח גם להיות ספורט אקסטרים בפני עצמו. עכשיו הוא מגיע אל עולם הכושר, באימוני סקייטבורד במכונים. הסקייטבורדים קטנים יחסית ומיועדים לאימון הספציפי, לסדרת תרגילים מיוחדת. כך, לאורך כמעט כל השיעור לפחות רגל או יד אחת של המתאמן מונחת על הסקייטבורד, והסטים הקצרים מורכבים מתרגילים מוכרים - סקוואטים, לאונצ'ים, שכיבות סמיכה, מנחים סטטיים, קפיצות ועוד.

אימון סקייטבורד בגרייט שייפ. חוסר היציבות מפעיל את כל השרירים, צילום: אוראל כהן אימון סקייטבורד בגרייט שייפ. חוסר היציבות מפעיל את כל השרירים | צילום: אוראל כהן אימון סקייטבורד בגרייט שייפ. חוסר היציבות מפעיל את כל השרירים, צילום: אוראל כהן

"לא צריך לדעת להחליק על סקייטבורד, אלא פשוט ללמוד להניח את היד או הרגל במקום הנכון", מסבירה יעל בר־לב, מדריכת אימון סקייטבורד במועדון גרייט שייפ. "העובדה שכל הזמן יש איבר אחד בגוף שאינו לגמרי יציב גורמת לעבודה רציפה של שרירי הליבה, הבטן והמייצבים". הגלגלים מאפשרים גם קצת תרגילי "נסיעה", למשל כשמסיעים את הסקייטבורד ימינה או שמאלה באמצעות אחת הידיים, הגב והכתפיים מתגייסים במלוא כוחם, וכאשר מסיעים אותו קדימה ואחורה העבודה מגיעה מכיוון שרירי הבטן.

בסיום השיעור, בשלב שבו כבר כולם מזיעים מאוד, מניחים לראשונה לכמה דקות את הסקייטבורד בצד ומבצעים תרגילי בטן ומתיחות על מזרן.

פרטים: בסניפי גרייט שייפ בתל אביב ובבאר שבע, שיעור ניסיון ללא תשלום, החל ב־280 למינוי חודשי.

מד קלוריות: באימון של שעה שורפים עד 500 קלוריות

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות