אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אינטראקטינג טכנולוג'י תנהל את הרשת החברתית של ריאל מדריד צילום: רויטרס

אינטראקטינג טכנולוג'י תנהל את הרשת החברתית של ריאל מדריד

החברה הישראלית חתמה על הסכם שיתוף פעולה על מועדון הכדורגל הגדול בעולם ותשתלב בפיתוח האפליקציה הרשמית שלו באמצעות חברת הבת הספרדית שלה

22.12.2015, 17:32 | מאיר אורבך

חברת Interacting Technology הישראלית חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם מועדון הכדורגל של ריאל מדריד. החברה תשתלב בניהול קהילת האוהדים הווירטואלית של המועדון.  

קראו עוד בכלכליסט

חברת אינטראקטינג טכנולוג'י, שהוקמה ב-2012 מעסיקה כ-40 עובדים במטה שלה בבני ברק, ומחזיקה משרדים ופעילויות ברחבי העולם. על פי הערכות, החברה גייסה עד היום למעלה מ-10 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים. ב-2014 הקימה החברה קהילה חברתית לקהילה הגאה בשם moovz בה שותף עברי לידר. מייסד החברה הוא ליאב אליאש, שהסביר ל"כלכליסט" שהחברה תסייע לחבר בין אוהדי הקבוצה השונים ברחבי העולם.

כריסטיאנו רונאלדו. יש לו קהילת אוהדים מכובדת, צילום: אי פי איי כריסטיאנו רונאלדו. יש לו קהילת אוהדים מכובדת | צילום: אי פי איי כריסטיאנו רונאלדו. יש לו קהילת אוהדים מכובדת, צילום: אי פי איי

בהודעה שהוציאה ריאל מדריד היא דיווחה שהחברה הישראלית תשתלב בפיתוח האפליקציה הרשמית של המועדון באמצעות חברת הבת הספרדית Sportech Interacting Technology.

מהחברה נמסר שמועדון הכדרוגל בחר ב-Interacting Technology במטרה להגביר את האינטראקציה בין אוהדים מסביב לעולם. הטכנולוגיות שפיתחה החברה כוללות מנגנונים לאיפיון האוהדים, מציאת ערכים משותפים, ניתוח רלוונטיות, עידוד אינטראקציות בין אוהדים, תוכנית נאמנות ומנועי גיימיפיקציה, שכוללים משחקים, מחוות וירטואליות ועוד. המועדון מבקש ליצור מנועי צמיחה פיננסיים בעולם הדיגיטלי ולהגדיל את ההכנסות מפעילות דיגיטלית כבר במהלך 2016.

מועדון הכדורגל ריאל מדריד הנו מועדון הספורט הגדול ביותר בעולם (ע"פ דירוג פורבס - יולי 2015) עם שווי מותג מוערך של 3.3 מיליארד דולר וקהל של למעלה מ-450 מיליון אוהדים בכל רחבי העולם. הקבוצה משחקת בליגת העל הספרדית מאז הקמתה וזכתה עד כה 10 פעמים בגביע האלופות, יותר מכל מועדון כדורגל אחר.

תגיות