אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שטראוס מרחיבה את הוזלת המחירים: מחיר קפה מגורען בהקפאה יירד ב-10% צילום: שטראוס

פרסום ראשון

שטראוס מרחיבה את הוזלת המחירים: מחיר קפה מגורען בהקפאה יירד ב-10%

הבוקר נחשף ב"כלכליסט" כי החברה מאמצת אסטרטגייה של הוזלת מחירים בקטגוריית מוצרי החלב שתורחב בהמשך לקטגוריית הקפה. כעת הוחלט להקדים את ההוזלה בקטגורייה זו במטרה להתחרות באסם ודיפלומט

24.12.2015, 17:10 | נורית קדוש

שטראוס מוזילה את מחיר סדרת קפה נמס מגורען עלית ב-10%, כך נודע ל"כלכליסט". ההוזלה תיכנס לתוקף בתוך כמה שבועות, מוקדם יותר מהתכנון המקורי של החברה, זאת בהמשך לחשיפת אסטרטגיית התמחור של שטראוס לשנה הקרובה, במסגרתה יוזלו חלק ממוצרי החלב.

קראו עוד בכלכליסט

מדובר בסדרת הקפה המתחרה בקטגוריה עם טסטר צ׳ויס של אסם ועם ג׳ייקובס שמייבאת לישראל חברת דיפלומט. התחרות העזה בקטגוריה זו הובילה בשנה החולפת לשחיקת מחירי המוצרים, במסגרת מבצעי הוזלות מתמשכים. בעקבות כך, ירדו מכירות הקפה של שטראוס בישראל בתשעת החודשים הראשונים של השנה ב-27 מיליון שקל.

סדרת מקורות הקפה של קפה נמס עלית. המחירים יירדו ב-10%, צילום: שטראוס סדרת מקורות הקפה של קפה נמס עלית. המחירים יירדו ב-10% | צילום: שטראוס סדרת מקורות הקפה של קפה נמס עלית. המחירים יירדו ב-10%, צילום: שטראוס

להעמקת מבצעים יכולת להשפיע לחיוב על המכירות הכמותיות, רק בטווח הקצר. בשלב הראשון הצרכן מתלהב מהמבצע ולעיתים רוכש כמות גדולה מכפי שתכנן, אולם עם חלוף הזמן ובעקבות ההצטיידות במלאים, מחיר המבצע כבר לא מגדיל את המכר הכמותי. לכן החליטו בשטראוס להוריד את מחיר המחירון, כהצהרת כוונות לצרכנים על מחוייבותה להציע מחירים הוגנים. הערכות בענף הם כי יצרניות נוספות יצטרפו למהלך ההוזלות.

מוצרי קפה של שטראוס והחברות המתחרות . שטראוס התחרות העזה בקטגורייה הובילה לירידה של 27 מיליון שקל במכירות שטראוס בתשעת החודשים הראשונים של השנה מוצרי קפה של שטראוס והחברות המתחרות . שטראוס התחרות העזה בקטגורייה הובילה לירידה של 27 מיליון שקל במכירות שטראוס בתשעת החודשים הראשונים של השנה מוצרי קפה של שטראוס והחברות המתחרות . שטראוס התחרות העזה בקטגורייה הובילה לירידה של 27 מיליון שקל במכירות שטראוס בתשעת החודשים הראשונים של השנה

הבוקר פורסם ב"כלכליסט" כי ארבע שנים וחצי אחרי המחאה החברתית שבעקבותיה החלה ירידה מתמשכת במכירות חברות המזון בישראל, יזמה קבוצת שטראוס אסטרטגיה עסקית שונה לשנה הקרובה, במסגרתה החלה להוריד מחירים של מגוון מוצרי חלב מתוצרתה וצפויה במהלך השנה הקרובה להרחיב מהלך ההוזלות למוצרים נוספים ובראשם קפה עלית. במסגרת המהלך ירד מחירם של מעדני החלב ג'וי ב-5% ומחיר יוגורט אקטיביה ירד ב- 13.5-17.6%. זאת לצד הורדת מחיר החלב המועשר של יטבתה ב- 10.7-17.4%. בכדי שהצרכן יהיה ער לשינוי במחיר צפויה שטראוס לציין על בקבוקי החלב "יותר זול לנו – יותר זול לכם". מהלך זה כרוך בעלות מוערכת של כ- 15 מיליון שקל.

תגיות