אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אסתי גינזבורג משקיעה באפליקציה שרותמת אושיות רשת לקמפיינים צילום: ראובן שניידר, רשת תכשיטי מילר

אסתי גינזבורג משקיעה באפליקציה שרותמת אושיות רשת לקמפיינים

אפליקציית Heroz, המחברת בין מפורסמים למותגים כדי ליצור קמפיינים מקוונים, מגייסת בימים אלה 20 מיליון שקל. גינזבורג ובן זוגה עדי קייזמן השקיעו בה יחד עם הבעלים של מותג האופנה "טום פורד"

30.12.2015, 15:55 | מאיר אורבך

הדוגמנית אסתי גינזבורג ובן זוגה, עדי קייזמן בשיתוף עם צ'רילו מרקולין (Cirillo Marcolin ) מאיטליה, שבבעלותו מותג הפרמיום העולמי "טום פורד" (TOM FORD) השקיעו 5 מיליון שקל באפליקציה הישראלית Heroz. ההשקעה ההיא חלק מסיבוב גיוס של 20 מיליון שקל שהחברה מגייסת בימים אלה.

קראו עוד בכלכליסט

אפליקציית Heroz היא פלטפורמה שיווקית שמאפשרת לאושיות מדיה חברתית, דהיינו מי שיש לו יותר מ-1,000 עוקבים ברשת חברתית כלשהי, לרתום את הפופולריות שלהם לטובת מותג ולהרוויח כסף או לקבל מוצרים בתמורה. במקביל האפליקציה מספקת למפרסמים ניתוחים וביצועים של הקמפיינים שיצאו דרכה.

 , צילום: רון קדמי צילום: רון קדמי  , צילום: רון קדמי

מאחוריה Heroz עומדים היזמים, דניאל בוהדנה ואייל באומל, יחד עם המשקיעים בחברה ליאור שחר וארז כהן. הדוגמנית אסתי גינזבורג, בעלה איש העסקים עדי קייזמן וצ'רילו השקיעו השקעה ראשונית של כ-5 מיליון שקלים להשקת המיזם, במסגרתה יצא גם קמפיין ראשון עבור מותג משקפי השמש האיטלקי Spektre.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות