אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תרצה לפצל את הפיד שלך? פייסבוק בודקת פיצ'ר חדש

תרצה לפצל את הפיד שלך? פייסבוק בודקת פיצ'ר חדש

הרשת החברתית השיקה באופן מוגבל גרסה חדשה לאפליקציה שלה שמאפשרת למשתמשים לפצל את הניוזפיד שלהם ולבחור את תחומי העניין שיופיעו בו

30.12.2015, 17:05 | נמרוד צוק
פייסבוק בוחנת פיצ'ר חדש בגרסת המובייל של הרשת החברתית שיאפשר לעיין בגרסאות ממוקדות של הניוזפיד שהותאמו לנושאים ספציפיים, כמו חדשות, טיולים או לייפסטייל.

קראו עוד בכלכליסט

הפיצ'ר החדש נחשף על ידי היזם הניו יורקי ג'ייסון סטיין, אחד המשתמשים שקיבל את גרסת האפליקציה המעודכנת במסגרת הניסויים בפיצ'רים חדשים שפייסבוק עורכת בקרב קבוצות מצומצמות. אתמול (שלישי) הוא העלה צילומי מסך מגרסת האייפון של האפליקציה, בה ניתן לראות את הבחירה בין סוגי הפיד השונים בראש המסך.

הפיד המפוצל כפי שהוצג בחשבון הטוויטר של ג הפיד המפוצל כפי שהוצג בחשבון הטוויטר של ג'ייסון סטיין הפיד המפוצל כפי שהוצג בחשבון הטוויטר של ג

פייסבוק אישרה את קיומו של הפיצ'ר בתגובה לפניית אתר TheVerge. "אנשים רבים אמרו לנו כי שהם מעוניניים באופציות חדשות לראות ולנהל שיחה על מספר גדול יותר של סיפורים רלבנטיים בנושאים שמעניינים אותם", הסביר דובר החברה.

זו לא הפעם הראשונה בה החברה בוחנת את פיצול הפיד - באוקטובר נחשף פיד נסיוני חדש שמציג פוסטים מסחריים ושיווקיים ותכנים הקשורים בשופינג, ופיד נוסף (בניסוי נפרד) שמציג תכני וידאו בלבד. כעת החברה מרחיבה את הפצת הפיד המסחרי הנסיוני למספר גדול יותר של משתמשים, בשלב זה בגרסת האייפון בלבד, תחת הכותרת "השוק".

תכנון הפיד המפוצל החדש משעתק את התפיסה שמאחורי אפליקציית Paper של החברה, שמציגה למשתמש איזורי תוכן שונים בהתבסס על הפיד שלו, מעין עיתון דיגיטלי מבוסס מדיה חברתית, ומתחבר גם ליוזמות של פייסבוק להציג למשתמשים שיעור רב יותר של חדשות ותכנים מגופי מדיה גדולים, למשל דרך אפליקציית נוטיפיי החדשה או באמצעות שיתופי פעולה עם גופי חדשות ומדיה שמציגים מאמרים שלמים בתוך הפיד.  
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות