חברות התקשורת הן שיאניות תלונות הצרכנים גם ב־2015
על פי דו"ח של רשות ההסתדרות לצרכנות, השנה מחזיקות חברות התקשורת (חברות כבלים ולוויין, חברות סלולר ואינטרנט) נתח של 18% מסך התלונות. גם תחום מוצרי החשמל הביתיים שמר ב־2015 על מיקומו הגבוה עם 12% מהתלונות
חברות התקשורת ממשיכות לעמוד בראש רשימת שיאני תלונות הצרכנים גם ב־2015, כך עולה מדו"ח של רשות ההסתדרות לצרכנות שבחן 3,000 תלונות. השנה מחזיקות חברות התקשורת (חברות כבלים ולוויין, חברות סלולר ואינטרנט) נתח של 18% מסך התלונות.
עיקר התלונות מתייחסות למבצעים שונים אשר הובטחו לצרכנים ולא קוימו במלואם, הוספת שירותים ותשלומים ללא הסכמת הצרכן, אי־מתן חוזים מפורטים, זמני המתנה ממושכים למענה טלפוני, אי־הגעת טכנאים בזמן, תלונות על חיובים מופרזים בארץ ובחו"ל, חברות שהציעו "מתנות חינם" שהתבררו ככאלה שכרוכות בתשלום ועוד. גם תחום מוצרי החשמל הביתיים שמר ב־2015 על מיקומו הגבוה עם 12% מהתלונות, בדומה לשנים עברו. בתחום זה התלונות מתייחסות בעיקר לאי־אספקה במועד, פגמים שונים במוצרים, תקלות חוזרות ונשנות, אחריות לא מספקת, אי־גילוי נאות של תכונות המוצר, שירות גרוע ואיכות חומרים ירודה, אי־עמידה בזמני תיקוני המוצרים, מחלוקות בעניין ביטולי העסקאות בהתאם לתקנות ביטולי עסקות וכיוצ"ב. תחום הרהיטים נמצא במקום השלישי עם 11% מהתלונות, שעיקרן היו על מוצרים פגומים, אי־אספקה במועד, אי־התאמה בין ההזמנה לבין מה שסופק בפועל, חנויות שהפסיקו לפעול, דרישה לקנס גבוה ממה שהחוק מתיר בעת ביטול עסקה, מחלוקת בעניין דמי ההובלה ועוד.
תגובה אחת לכתיבת תגובה