אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טיסת הגלידה: באיזו חברת תעופה תקבלו את השירות הטוב ביותר? צילום: שאטרסטוק

טיסת הגלידה: באיזו חברת תעופה תקבלו את השירות הטוב ביותר?

צפו בחברות המובילות לפי דירוג הנוסעים: איזו חברה דואגת לישיבה מרווחת ולגלידה, למי יש צוות ידידותי וחם ואיפה תוכלו ליהנות ממגוון סרטים וסדרות?

05.01.2016, 21:44 | שירות כלכליסט

כולם מכירים את עוגמת הנפש הנגרמת בשל עיכוב בטיסות או איבוד מזוודה, אולם לעיתים לא פחות מתסכל לשבת בצפיפות במטוס, גם בטיסות קצרות יחסית. מידי שנה, מבקש מגזין Travel+Leisure מקוראיו לדרג את חברות התעופה על פי כמה קטגוריות, כמו איכות השירות ותוכניות הנוסע המתמיד. בכל שנה, מספר מצומצם של חברות ממריא לדירוג גבוה בהרבה מאחרות.

קוואנטס איירווייז, טיסות בינלאומיות

ציון: 86.49

לאור טיסות ארוכות הטווח המרובות של החברה, מפתיע שהצליחה לשפר את השירות לנוסעים. בנוסף לישיבה מרווחת ולארוחות מגוונות הכוללת גלידה ושוקולד לקינוח, צוות הטיסה עושה מאמץ יתר כדי להבטיח את נוחות ושביעות רצון הנוסעים.

קוואנטס איירוויס, צילום: Qantas Airways קוואנטס איירוויס | צילום: Qantas Airways קוואנטס איירוויס, צילום: Qantas Airways

קטאר איירווייז, טיסות בינלאומיות

ציון: 87

על פי הנוסעים, הצוות עושה מאמצים כדי להבטיח את חווית טיסה הטובה ביותר. הצוות מקצועי, אדיב ומספק במהירות את צרכי הנוסעים. ככלות הכל, מדובר בחברה ששלחה את מומחה היינות שלה לאוורסט כדי לטעום בגובה רב את היינות שמציעה החברה לנוסעיה.

קטאר איירווייס, צילום: Qatar Airways קטאר איירווייס | צילום: Qatar Airways קטאר איירווייס, צילום: Qatar Airways

אול ניפון איירווייז – טיסות בינלאומיות

ציון: 87.105

הקוראים שטסו בחברה זו ציינו את הכנסת האורחים האופיינית ליפן, שלה זכו במהלך הטיסה. בין המאפיינים המיוחדים ציינו הקוראים את המשקאות המיוחדים כגון יין הסוצ'ו והסאקה שהוגשו להם. כמו כן, מחלקת החברה נרתיקי מתנות גם במחלקת תיירים.

אול ניפון איירווייז, צילום: All Nippon Airways אול ניפון איירווייז | צילום: All Nippon Airways אול ניפון איירווייז, צילום: All Nippon Airways

וירג'ין אטלנטיק אייווייז, טיסות בינלאומיות

ציון: 87.136

נוסעים רבים שהשתתפו במחקר ציינו שחברת תעופה זו היא היחידה שבה הם משתמשים הודות לצוות הנעים ואדיב.

וירג וירג'ין אטלנטיק | צילום: Virgin Atlantic וירג

תאי איירווייז – טיסות בינלאומיות

ציון: 87.714

תאילנד מכונה "ארץ החיוכים" והדבר בהחלט בא לידי ביטוי גם בשירות של חברת הדגל של המדינה, על פי הנוסעים. הצוות מתאפיין ביחס ידידותי וחם. כמו כן החברה מספקת תוכנית בידור מגוונת.

  , צילום: Thai Airways צילום: Thai Airways   , צילום: Thai Airways

אייר ניו זילנד, טיסות בינלאומיות

ציון: 88.682

צוות החברה מתואר כידידותי המפגין דאגה כנה לרווחתם ולנוחותם של הנוסעים, גם בטיסות ארוכות הטווח.

  , צילום: Air New Zealand צילום: Air New Zealand   , צילום: Air New Zealand

קת'איי פסיפיק איירווייז, טיסות בינלאומיות

ציון: 88.854

השנה זכתה החברה לציונים גבוהים מצד הקוראים הודות לאיכות השירות. הם ציינו את מגוון הסרטים והסדרות שבהם ניתן לצפות וכן את נכונותם של אנשי הצוות לסייע ולספק את צרכי הנוסעים.

 , צילום: Cathay Pacific Airways צילום: Cathay Pacific Airways  , צילום: Cathay Pacific Airways

קוריאן אייר, טיסות בינלאומיות

ציון: 88.911

החברה הצליחה בשנים האחרונות להפוך את מבקריה לחסידיה. זאת הודות לצוות הנכון להעניק לנוסעים שירות איכותי ואדיב. נוסעיה ה"פרסטיג'" במטוסי הדרימליינר של החברה נהנים מבר משקאות שם הם יכולים להפיג את שיגרת הטיסות עם קוקטייל מרענן.

  , צילום: Korean Air צילום: Korean Air   , צילום: Korean Air

אמירייטס, טיסות בינלאומיות

ציון: 90.595

נוסעי החברה מרבים בתשבחות ובציונים לשבח של החברה והשירות. הצוות המקצועי והאדיב משחקים תפקיד נכבד בציון הגבוה, ללא הבדל בין המחלקות.

 , צילום: Emirates צילום: Emirates  , צילום: Emirates

סינגפור איירליינס, טיסות בינלאומיות

ציון: 95

2015 הייתה שנה טובה לחברה זו והיא זכתה בכל הקטגוריות בסקר, החל משירות מעולה מצוות הטיסה הידוע בכינויו "נערות (ונערי) סינגפור", העושה את מיטב יכולתו להשביע את רצון הנוסעים בכל המחלקות. הם ידועים בתשומת הלב לפרטים והופכים את חווית הטיסה לחיובית ביותר עבור הנוסעים.

 סינגפור איירליינס, צילום: Singapore Airlines סינגפור איירליינס | צילום: Singapore Airlines  סינגפור איירליינס, צילום: Singapore Airlines

בין חברות התעופה הבין-לאומיות שזכו לדירוגים הגרועים ביותר: אייר ברלין עם ציון של 72.558 בשל השירותים הבסיסיים,הצפיפות וחוסר הידידותיות של הצוות; TAM ברזיל עם ציון 72.174 בשל השירות האיום והלא ידידותי של הצוות; איירו מקסיקו עם ציון 71.733 בשל אפשרויות הבידור המעטות והשירות הגרוע; ווסט ג'ט עם ציון 70.870 בשל היחס הבלתי אדיב של הצוות והזלזול בנוסעים; צ'יינה איירליינס עם ציון 69.524 בשל יחס מתנשא וקר של הצוות שאינו מאמין בחיוכים ובאדיבות ובאיכות הירודה של המזון; איבריה עם ציון של 68.468 בשל חוסר האדיבות וחוסר הידידותיות של הצוות; TAP פורטוגל עם ציון 67.407 בשל מערכת וידאו מיושנת וסרטים מיושנים לא פחות וצוות בלתי מקצועי ולא ידידותי; אליטליה עם ציון 66.591 בשל גסות הרוח הבולטת של הצוות; אייר צ'יינה עם ציון 63.947 בשל השירות הגרוע אפילו במחלקת עסקים וזלזול מצד הצוות ולבסוף איזיג'ט עם ציון 55.059 בשל אי נכונותו של הצוות להעניק שירות לנוסעים ויחס מזלזל.

תגיות