אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עוד חדשות רעות לקבוצת גאפ: גם המכירות בחנויות אולד נייבי צנחו בדצמבר

עוד חדשות רעות לקבוצת גאפ: גם המכירות בחנויות אולד נייבי צנחו בדצמבר

רשת האופנה האמריקאית מתקשה לעמוד בתחרות מצד רשתות כמו זארה, H&M ויוניקלו. אולד נייבי סבלה בדצמבר מירידה של 7% במכירות, זאת בעוד שבננה ריפבליק רשמה ירידה של 9%

11.01.2016, 14:32 | שירות כלכליסט
רשת האופנה האמריקאית גאפ ממשיכה לסבול מירידה במכירות. עבור חודש דצמבר דיווחה החברה על ירידה של 2% במכירות בחנויות הפתוחות למעלה משנה. אולם, הירידה במכירות פוגעת בכל המותגים של החברה, בננה ריפבליק ואפילו אולד נייבי, שעד כה נחשבה לנקודת האור היחידה. על פי הדיווח, המכירות באולד נייבי נפלו בדצמבר ב-7%, זאת בעוד שבבננה ריפבליק נרשמה ירידה של 9%.

מדובר על עוד חדשות רעות לגאפ, שבשנה שעברה הביצועים של המניה שלה היו בין הגרועים, וצנחו ב-40%. הסיבה העיקרית לכך היא שהחברה מתקשה לעמוד בתחרות מצד רשתות כמו זארה, H&M ויוניקלו. עם זאת, עד לאחרונה באולד נייבי הצליחו להתמודד עם התחרות היטב, ולכן הירידה האחרונה במכירות דווקא בתקופת החגים בארה"ב מצביעה על בעיה חמורה נוספת.

אולד נייבי אולד נייבי אולד נייבי

אולד נייבי ייצגה 40% מכלל המכירות של גאפ. מעבר לכך, האדם שלזכותו נזקפת ההצלחה היחסית של אולד נייבי עזב את החברה. הנשיא העולמי של המותג סטיבן לרסן עזב באוקטובר לטובת תפקיד מנכ"ל ראלף לורן. "התנועה בחנויות המשיכה להיות מאתגרת בדצמבר, והייתה מאכזבת במיוחד באולד נייבי", נמסר בתגובה מהחברה. מנכ"ל גאפ ארט פק הבטיח למשקיעים כי המאמצים לתקן את הבעיות בגאפ ובבננה ריפבליק יתחילו להשתלם באביב הקרוב.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות