אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טאבולה ומיקרוסופט חתמו על הסכם שיתוף פעולה עסקי צילום: אוראל כהן

טאבולה ומיקרוסופט חתמו על הסכם שיתוף פעולה עסקי

חברת המלצות התוכן הישראלית תספק לאתרי MSN השונים את הפלטפורמה המורחבת שלה שכוללת גם התאמה אישית של העמודים והמלצות על מוצרים ושירותים

12.01.2016, 14:59 | מאיר אורבך

חברת המלצות התוכן הישראלית טאבולה חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם מיקרוסופט העולמית. במסגרת ההסכם תספק טאבולה לאתרי MSN השונים את הפלטפורמה המורחבת שלה. מיקרוסופט משלבת את הטכנולוגיה של טאבולה הישראלית בתשע שפות שונות בארצות הברית, קנדה, בריטניה, צרפת, איטליה, גרמניה, הודו, אוסטרליה וברזיל. בכוונת מיקרוסופט להרחיב את השילוב בין החברות ל-50 שווקים נוספים ב-24 שפות שונות.

קראו עוד בכלכליסט

מלבד המלצות התוכן של טאבולה, מיקרוסופט מתכוונת לשלב מגוון רחב של הטכנולוגיות כמו פרסום נייטיב והתאמה אישית של העמודים. הטכנולוגיה של טאבולה תאפשר למיקרוסופט להתאים אישית את עמודי הרשת שלה, כך שהגולשים יוכלו ליצור עמודי MSN.COM בהתאמה אישית על פי ההעדפות שלהם.

אדם סינגולדה טאבולה , צילום: מארק ואן הולדן אדם סינגולדה טאבולה | צילום: מארק ואן הולדן אדם סינגולדה טאבולה , צילום: מארק ואן הולדן

"MSN היא אחד המפרסמים ומפיצי התוכן הגדולים בעולם המגיעים למאות מיליוני צרכנים בכל יום", אומר ג'ו צ'יפולינה מנהל תחום בחברת מיקרוסופט. " באמצעות היחסים שלנו עם טאבולה אנחנו יכולים לתת לקהל שלנו חווית גלישה טובה ומרשימה יותר".

בהמלצות של טאבולה באתרי MSN השונים ישולבו לראשונה המלצות על מוצרים ושירותים, כך לדוגמא משתמש בחלונות 7 יקבל המלצה לעבור ל-10 או הצעה לרכישת אופיס וכד'. בשיחה עם "כלכליסט" מסביר אדם סינגולדה מייסד טאבולה שזהו הסכם אסטרטגי ומשמעותי מאוד עבור החברה. "אנחנו משלבים שם הרבה מעבר להמלצות התוכן שלנו ונותנים למיקרוסופט מגוון רחב של פתרונות".

לאחרונה קבע אתר קומסקור, שמודד תנועה באינטרנט, שטאבולה היא חברת המלצות התוכן הגדולה בעולם עם 640 מיליון משתמשי מחשב ייחודיים. על פי קומסקור, טאבולה רשמה כ־1.15 מיליארד הקלקות על המלצות תוכן באוקטובר האחרון. ל"כלכליסט" נודע שמדובר בעלייה של כמעט פי 4 בהשוואה לחודש המקביל ב־2014.

טאבולה מעסיקה כ-350 עובדים מתוכם 100 בישראל וגייסה עד היום 157 מיליון דולר בין משקיעיה קרן ההשקעות פידיליטי,חברת ההוצאה לאור Advance Publications, הבעלים של Condé Nast, קרן ההון סיכון של חברת התקשורת קומקאסט, המשקיע קרלו דה בנדטי, Groupe Arnault הבעלים של ענקית המותגים LVMH וחברת המדיה יאהו יפן, פיטנגו מרקר ואוורגין ואייל גורה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות