אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דיווח: טוויטר רוצה להפוך את הציוצים שלכם לפרסומות

דיווח: טוויטר רוצה להפוך את הציוצים שלכם לפרסומות

הרשת החברתית שוקלת להפוך ציוצים חיוביים של משתמשים מהשורה לפרסומות. להבדיל מפייסבוק, הפעם כנראה יבקשו מכם אישור

12.01.2016, 17:28 | הראל עילם

טוויטר שוקלת הקמת פלטפורמת פרסומות חדשה, שתוכל להפוך חלק מהציוצים שכותבים משתמשים מהשורה לפרסומת חיובית. כך דיווח אמש (ב') אתר DigiDay, שטען שהרשת החברתית הציגה את הפלטפורמה בפני מספר מפרסמים במהלך תערוכת CES בלאס וגאס שנערכה בשבוע שעבר. דובר טוויטר סירב להגיב לידיעה.

קראו עוד בכלכליסט

תיאור מערכת הפרסומות החדשה, המכונה Brand Enthusiast Gallery, מזכיר במעט את פלטפורמות "סיפורים ממומנים" של פייסבוק, ויאפשר למשתמשים לראות במהירות שורה של ציוצים חיוביים שנכתבו על ידי משתמשים אחרים, על המותג עצמו. נרמז גם כי המערכת תעדיף להציג למשתמש פרסומות שצייצו משתמשים מהאזור הגיאוגרפי שלו ובשפה שלו.

צייצתם משהו חיובי על מותג כלשהו? צייצתם משהו חיובי על מותג כלשהו? צייצתם משהו חיובי על מותג כלשהו?

טוויטר תזהה ציוצים חיוביים שנכתבו על מותג כלשהו – לא ברור עדיין האם היא תשתמש באלגוריתם מיוחד או שתאסוף את המידע על ידי עורכי תוכן אנושיים – ותציג אותם בצורה מרוכזת למפרסמים בעלי המותג. המפרסמים יוכלו לבחור את הציטוטים שמתאימים להם, ואז טוויטר תפנה למשתמשים שכתבו את הציוץ המקורי בבקשה שיאשרו את הצגת הציוץ כפרסומת. כל הציוצים המאושרים והנבחרים יוצגו במעין "קרוסלה" של פרסומות בחשבון הטוויטר של המותג.

על פניו, טוויטר מציגה כאן יוזמה חיובית יותר ממערכת הפרסומות של פייסבוק, שמזהה סטטוסים שכתבו משתמשים בעבר ומציפה אותם מחדש כפרסומת, ללא אישור המשתמשים וללא ידיעתם. "המערכת הזאת נותנת למותגים את האפשרות לצייץ המלצות שנכתבו על ידי משתמשים רגילים מהאזור של המשתמש, בניגוד לידוענים" אמר אחד המקורות של DigiDay.

תגיות