אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
נפרדים מהנייר הכחול: פנטהאוז עובר לפורמט דיגיטלי צילום: בלומברג

נפרדים מהנייר הכחול: פנטהאוז עובר לפורמט דיגיטלי

מגזין פנטהאוז, שבימיו הטובים מכר 5 מיליון עותקים, סובל מצניחה במכירות זה עשור; בדומה, התפוצה של פלייבוי עומדת היום על 800 אלף עותקים, לעומת 5.6 מיליון ב-1975

19.01.2016, 10:53 | שירות כלכליסט
ימי התהילה של מגזיני הגברים הולכים וחולפים. מגזין פנטהאוז, שנחשב ליריבו המר של פלייבוי, הודיע בסוף השבוע כי הוא מפסיק להפיץ את הגרסה המודפסת, לאחר 50 שנה של פעילות, ויוצע כעת רק בפורמט דיגיטלי. 

קראו עוד בכלכליסט

"הגרסה הדיגיטלית של פנטהאוז הותאמה לאופן הצריכה המועדף של תכנים על ידי הצרכנים, והיא תשלב ותמיר כל מה שהקוראים מכירים ואוהבים במהדורה המודפסת לתוך החוויה הדיגיטלית", מסר המו"ל, חברת פרינד פיינדר נטוורק (FriendFinder Network).

מגזין פנטהאוז. עוברים לעידן הדיגיטלי, צילום: בלומברג מגזין פנטהאוז. עוברים לעידן הדיגיטלי | צילום: בלומברג מגזין פנטהאוז. עוברים לעידן הדיגיטלי, צילום: בלומברג

ההחלטה של פנטהאוז התקבלה כמה חודשים לאחר שבפלייבוי הכריזו כי יפסיקו לפרסם תמונות של נשים בעירום, זאת במסגרת תוכנית עיצוב מחדש שתיחשף במלואה במרץ.

מגזיני הגברים מתקשים להתאים עצמם לעידן הדיגיטלי, והיו בין הראשונים לרשום ירידה במספר הקוראים שנטשו לטובת מגוון התכנים למבוגרים הזמין באינטרנט.

פנטהאוז, שבימיו הטובים מכר 5 מיליון עותקים בחודש, עבר תקופה לא קלה בעשור האחרון מאז הכריז מייסד בוב גוצ'יונה על פשיטת רגל ב-2004 והפסיד את השליטה בחברה. בדומה, התפוצה של פלייבוי עומדת היום על 800 אלף עותקים, לעומת 5.6 מיליון ב-1975.

בפנטהאוז מתכוונים גם לסגור את המשרדים בניו יורק ולעבור למשרדי פרינד פיינדר בלוס אנג'לס.

תגיות