נפרדים מהנייר הכחול: פנטהאוז עובר לפורמט דיגיטלי
מגזין פנטהאוז, שבימיו הטובים מכר 5 מיליון עותקים, סובל מצניחה במכירות זה עשור; בדומה, התפוצה של פלייבוי עומדת היום על 800 אלף עותקים, לעומת 5.6 מיליון ב-1975
קראו עוד בכלכליסט
"הגרסה הדיגיטלית של פנטהאוז הותאמה לאופן הצריכה המועדף של תכנים על ידי הצרכנים, והיא תשלב ותמיר כל מה שהקוראים מכירים ואוהבים במהדורה המודפסת לתוך החוויה הדיגיטלית", מסר המו"ל, חברת פרינד פיינדר נטוורק (FriendFinder Network).
ההחלטה של פנטהאוז התקבלה כמה חודשים לאחר שבפלייבוי הכריזו כי יפסיקו לפרסם תמונות של נשים בעירום, זאת במסגרת תוכנית עיצוב מחדש שתיחשף במלואה במרץ.
מגזיני הגברים מתקשים להתאים עצמם לעידן הדיגיטלי, והיו בין הראשונים לרשום ירידה במספר הקוראים שנטשו לטובת מגוון התכנים למבוגרים הזמין באינטרנט.
פנטהאוז, שבימיו הטובים מכר 5 מיליון עותקים בחודש, עבר תקופה לא קלה בעשור האחרון מאז הכריז מייסד בוב גוצ'יונה על פשיטת רגל ב-2004 והפסיד את השליטה בחברה. בדומה, התפוצה של פלייבוי עומדת היום על 800 אלף עותקים, לעומת 5.6 מיליון ב-1975.
בפנטהאוז מתכוונים גם לסגור את המשרדים בניו יורק ולעבור למשרדי פרינד פיינדר בלוס אנג'לס.
2 תגובות לכתיבת תגובה