אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ווטסאפ מציגה: מה זה דולר בין חברים צילום: בלומברג

שבוע טכנולוגי

ווטסאפ מציגה: מה זה דולר בין חברים

אפליקציית הצ'ט לא תגבה תשלום, דאעש מפתח אפליקציית שיחות משלו, אובר מציעים לכם להזמין מסוק, המכשיר האחרון מסדרת לומיה, הסטארט-אפ הישראלי שרוצה להגן על הפרטיות שלכם ו-AOL שוקלת להחליף את השם

22.01.2016, 07:26 | כתבי כלכליסט

1. ווטסאפמוותרים על הדולר שכמעט אף אחד לא שילם

הדולר המיתולוגי של ווטסאפ ריחף במשך שנים בהודעות בתוך אפליקציית ההודעות המיידיות: מעטים שילמו אותו, אבל רבים קיבלו הודעות שהזהירו אותם שאם לא יעבירו את הודעת הספאם הזאת למיליון וחצי אנשים, הם בקרוב יתחילו לשלם לווטסאפ. אז השבוע, פייסבוק הודיעה שזה הסתיים. ווטסאפ הוא בחינם, לנצח.

 , צילום: בלומברג צילום: בלומברג  , צילום: בלומברג

 

2. אפליקציית הצ'ט האנונימית של האח של אבו בכר אל-בגדאדי

 זמן קצר לאחר מתקפת הטרור הרצחנית בפריז, התפרסם על קיומו של מרכז התמיכה המקוון של ארגון דאעש. בין השאר, התגלה כי דאעש מעודד את פעיליו להשתמש באפליקציות צ'ט אנונימיות, כגון טלגרם לתיאום פעולות. טלגרם החלה לסגור לא מעט מערוצי התקשורת של פעילי הטרור, ומאז דאעש מחפש פתרון אלטרנטיבי. כעת נראה שהארגון שוקל לפתח אפליקציית צ'ט משלו. האם זה יקל או יקשה על הפעילים לתקשר ביניהם, היא כבר שאלה אחרת.

3. אובר בשמיים עם יהלומים

חברת המוניות אובר כבר פעילה דרך היבשה ודרך הים, בזכות שירות המעבורות שלה במיצר הבוספורוס, ועכשיו הגיע גם זמן האוויר. אובר חברה לאיירבוס וביחד הן מתכוונות להקים מיזם הטסות פרטיות בהליקופטרים בעזרת האפליקציה הפופולרית.

יותר מהיר ממונית יותר מהיר ממונית יותר מהיר ממונית

4. אומרים שלום ללומיה

שבוע לאחר שלנובו החליטה להרוג את מותג מוטורולה הותיק, הגיע – כנראה – גם זמנו של מותג מובייל אחר: לומיה. לפי הדיווחים, מיקרוסופט מתכוונת להשיק בקרוב את הטלפון האחרון במותג לומיה, ולאחר מכן לעבור לסדרת טלפונים חדשה תחת השם "סרפס פון".

5. הפייפאל של הפרטיות

החברה הישראלית ניורה הודיעה השבוע שהיא גייסה 11 מיליון דולר, ובדרך גם השיקה באופן רשמי את הפלטפורמה שלה, שנועדה להגן על הפרטיות שלכם בעולם הביג דאטה, אבל בו זמנית לאפשר לכל השירותים והמוצרים שתרצו בכך להבין אתכם טוב יותר.

6. מה הוא מותג, בכל שם אחר

חברת AOL עברה בעשור האחרון לא מעט תהפוכות, והתוצאה הסופית היא שהמוניטין שיצא לחברה מקושר עם שירות נורא ואיום, אינטרנט איטי ושחיתויות, ולא עם מגוון הנכסים הדי מרשים שנמצא ברשות החברה. אז עכשיו החברה שוקלת להרוג את השם שלה, מה שיהפוך אותה למיותרת בערך כמו יאהו. נחכה ונראה מה יקרה.

פעם הם חיברו את אמריקה, צילום: בלומברג פעם הם חיברו את אמריקה | צילום: בלומברג פעם הם חיברו את אמריקה, צילום: בלומברג

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות