אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אלפא קוסמטיקה תפיץ את המותגים שהיו בידי דיפלומט, ובהם קלרינס ואהבה צילום: עמית שעל

בלעדי לכלכליסט

אלפא קוסמטיקה תפיץ את המותגים שהיו בידי דיפלומט, ובהם קלרינס ואהבה

החברה זכתה במכרז להפצת מותגים שהיו בידי דיפלומט בו השתתפו גם לילית קוסמטיקה ושסטוביץ

24.01.2016, 09:02 | אורנה יפת
המרוויחה הגדולה מסגירת חטיבת הקוסמטיקה של דיפלומט היא אלפא קוסמטיקה. ל"כלכליסט" נודע כי החברה זכתה במכרז להפצת המותגים שהיו בידי דיפלומט, ובהם קלרינס, מותג הבישום טיירי מוגלר ו־AHAVA הישראלית.

לפני כשנה איבדה אלפא את הזיכיון לשיווק מותג האיפור הבריטי העממי RIMMEL ומותג הציפורניים סאלי הנסן. וכעת היא מפצה עצמה במותגים שנפח המכירות שלהם גדול במידה ניכרת מהפעילות שאיבדה.

רונן שמיר, מנכ"ל אלא קוסמטיקה, צילום: עמית שעל רונן שמיר, מנכ"ל אלא קוסמטיקה | צילום: עמית שעל רונן שמיר, מנכ"ל אלא קוסמטיקה, צילום: עמית שעל

במכרז על קלרינס התמודדו גם לילית קוסמטיקה ושסטוביץ. קלרינס נמכר ברשת סופר־פארם באופן בלעדי, ואלפא אינה צפויה לשנות את הסכמי הסחר שהיו לקלרינס מול רשת השיווק. לדברי מנכ"ל אלפא רונן שמיר, "לקחנו את ההסכמים שהיו לקלרינס כמו שהם. אנו ממשיכים בדיוק בפעילות שהיתה עד עכשיו למותג. הוא ממשיך להיות בלעדי בכל חנויות סופר־פארם. בשמי טיירי מוגלר נמכרים בכל השוק".

קלרינס מתחרה באסתי לאודר, בלנקום וגם בקליניק. התמחור שלו הוא בינוני־גבוה, ומחירי המותג לא ישתנו בגלל שינויי הזיכיון. היום קלרינס הוא המותג השני במכירות הקוסמטיקה בסופר־פארם, אחרי לנקום, בעוד שבאירופה קלרינס הוא המוביל במכירות. "אנחנו מתכוונים להפוך אתו למותג מספר אחת במכירות גם בישראל", טוען שמיר. בשנה הראשונה תפנה אלפא 10 מיליון שקל לשיווק קלרינס, ובנוסף תשקיע 2 מיליון שקל בפרסום מותגי הבישום של טיירי מוגלר בפרסום בעיתונות, שלטי חוצות ומדיה דיגיטלית.

תגיות